Jakie informacje w dowodzie wewnętrznym?

Data: 2011-04-26 07:39:57
Autor: Paweł Szostek
Jakie informacje w dowodzie wewnętrznym?
Czy jest gdzieś jasno określone jakie dane mają zawierać dowody
wewnętrzne dla poszczególnych "operacji"? Np. DW dla wpisania do KPiR
przychodów z ewidencji sprzedaży nieudokumentowanej, DW dla wpisania
do KPiR sumy miesięcznych odpisów amortyzacyjnych z ewidencji środków
trwałych? Interesuje mnie to, ponieważ poszukałem trochę w Internecie
i jest mnóstwo RÓŻNYCH wzorów tych dowód wewnętrznych. Jedne bardzo
proste, inne - mam wrażenie - mocne "przekombinowane" i nie wiem na co
się zdecydować.

Jakie informacje w dowodzie wewnętrznym?