Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Jakie interesy w Polsce mają Niemcy? Szokujące nagrania z udziałem Pawlaka! "Kupili sobie Fakt, Newsweek, Onet, żeby mieć większy wpływ na Tuska"

Data: 2018-10-17 08:46:11
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
Jakie interesy w Polsce mają Niemcy? Szokujące nagrania z udziałem Pawlaka! "Kupili sobie Fakt, Newsweek, Onet, żeby mieć większy wpływ na Tuska"
Ciekawe czy euroojce załapią ostrego dysonansa?

cyt.
Waldemar Pawlak: Niech pan wrzuci sobie statystykę - w ilu przypadkach TVN zaatakowało międzynarodowe globalne koncerny, a w ilu przypadkach zaatakowało w dużych programach polskich przedsiębiorców, to pan zobaczy. To nie jest tak, że dziennikarze to jest takie bezhołowie i bezmózgowie. Niech pan sobie wyobrazi, że w Polsacie jakiemuś dziennikarzowi zachciałoby się skrytykować inwestycje Solorza, Polkomtel czy jakieś inne...

Tak czy siak liczba prawomocnie skazanych pełowców dalej = 0.

Data: 2018-10-17 21:28:46
Autor: Pajdak
pajack <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:668d7a9e-731d-4746-b1ce-ac392f0cce7egooglegroups.com...
Ciekawe czy euroojce załapią ostrego dysonansa?

A jak sądzisz?

Pies sąsiada wciąż tęskni za tobą! Cos ty mu zrobił? ;-)))

--
Pajdak