Jakie ja mam panu pytanie zadać?

Data: 2014-06-25 18:22:44
Autor: Fritz
Jakie ja mam panu pytanie zadać?
18:07
Michał Kabaciński (Twój Ruch): Jakie ja mam panu pytanie zadać? Ale dobrze (...). Proszę o przekazanie notatek służbowych odnośnie spotkania z Markiem Belką.

~Inmedio (18:15)

Tusk, to słowo jest już najbardziej wulgarnym przekleństwem jakie znam.

Data: 2014-06-25 18:26:24
Autor: Fritz
"Fritz" <fritz@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:loet0j$afe$1speranza.aioe.org...
[...]

~ewagosia3 (18:11)

To co utrzymuje mnie przy życiu,to ujrzenie tej mordy na ławie oskarżonych.

Data: 2014-06-26 04:32:01
Autor: stevep
W dniu .06.2014 o 18:26 Fritz <fritz@gmail.com> pisze:

[...]

To spojrzyj w lustro, a ujrzysz tą mordę.
--
stevep
-- -- -

Jakie ja mam panu pytanie zadać?