Jakie jest prawdopodobieństwo?

Data: 2010-03-04 22:55:30
Autor: Przemek V
Jakie jest prawdopodobieństwo?
Wysłałem parę swoich zdjęć do konkursu fotograficznego Top Gear - w tym zdjęcie Fiata 500 zrobione w 2007 roku w Montepulciano w Toskanii:
http://topgear.com.pl/gallery/view/cat/1/page/36

Przeglądam dzisiaj inne zgłoszenia i znajduję to oto (lepsze) zdjęcie tego samego Fiata 500:
http://topgear.com.pl/gallery/view/cat/1/page/6

Data: 2010-03-05 00:13:03
Autor: P_ablo
Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomości news:hmpau1$bb$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Trzeba bylo poprosic wlasciciela o lepsze ustawienie samochodu :) Gdybys zrobil takie ktorego nie idzie przebic... ktos obaczyl, znalazl po tablicach wlasciciela i zrobil lepsza fote.

Jednak szansa na taki przypadek zawsze istnieje...
Autko w stanie iscie kolekcjonerskim.

--
Picasso

Jakie jest prawdopodobieństwo?