Jakie jest zasilanie laptopa HP nx7400

Data: 2009-07-13 15:26:56
Autor: Artur\(m\)
Jakie jest zasilanie laptopa HP nx7400
Czy ktoś wie jakimi napięciami zasilany jest HP7400
Wtyczka ma pierścień zewnętrzny, wewnętrzny
(co mnie zdziwiło) i boleć środkowy
Czy zewnętrzny to tylko masa?

Mój zasilacz nie chce ładować
Rozebrałem HPka do ostatniego elementu bo myślałem,
że po prostu obruszało się gniazdko, ale nic z tego
wszystko wydaje się być OK
Proszę, moze ktoś pomierzy i wrzuci do wiadomości.

Artur(m)

Data: 2009-07-13 16:12:57
Autor: Jacek
Jakie jest zasilanie laptopa HP nx7400
Odsylasz pytajacego do watku, w ktorym jest gro pytajacych be konkretnej
odpowiedzi?
Po co?

Data: 2009-07-15 13:07:15
Autor: sandman

Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomości news:1bch0k8uxa925.1u8jusa9lgwwn$.dlg40tude.net...
Odsylasz pytajacego do watku, w ktorym jest gro pytajacych be konkretnej
odpowiedzi?
Po co?
Bo jest tam odpowiedź na to pytanie :)

pozdrawiam

Data: 2009-07-13 19:36:36
Autor: PSYLO
Artur(m) pisze:
Czy ktoś wie jakimi napięciami zasilany jest HP7400

Oryginalny zasilacz ma napisane na etykietce:
DC: 18,5V 3,5A

--
PSYLO

Data: 2009-07-14 09:40:18
Autor: Mark
Dnia Mon, 13 Jul 2009 15:26:56 +0200, Artur(m) napisał(a):

Czy ktoś wie jakimi napięciami zasilany jest HP7400
Wtyczka ma pierścień zewnętrzny, wewnętrzny
(co mnie zdziwiło) i boleć środkowy
Czy zewnętrzny to tylko masa?

Przeciez na kazdym zasilaczu jest to opisane..

--
Mark

Data: 2009-07-14 10:20:44
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> (co mnie zdziwiło) i boleć środkowy
> Czy zewnętrzny to tylko masa?

Przeciez na kazdym zasilaczu jest to opisane..

A widziałeś kiedyś ten zasilacz?
Chodziło mi o oznaczenie napięciowe końcówek
bo jest ich TRZY nie dwie jak podaje producent na nalepce.

Przeszukiwałem gogle i większość odpowiedzi była taka jaką dajesz Ty
Na tę na elektrodzie nie trafiłem i choć jest dla mnie nieco dziwna
pomogła mi chociaż w tym ze rzeczywiście są trzy końcówki.
Dziwne jest to jak opisane sa końcówki zasilacza

Niezbyt znam się na elektronice, ale układ napięć mi się nie zgadza
Między jedną parą jest 20V między drugą 8V a między nimi 0V :-O
Nawet jak uszkodzona to chyba w dziwny sposób.
Czy się mylę?

U mnie sprawa się wyjaśniła, ponieważ podłączyłem inny i zaczął
ładować, czyli tylko zasilacz (dzięki Bogu) coś nie tak.

Artur(m)

Data: 2009-07-14 11:58:31
Autor: Mark
Dnia Tue, 14 Jul 2009 10:20:44 +0200, Artur(m) napisał(a):

Przeciez na kazdym zasilaczu jest to opisane..

A widziałeś kiedyś ten zasilacz?

Widzialem wiele roznych zasilaczy do roznych modeli HP, i na kazdym bylo
opisane.

[...]

Wedlug  dystrybutora czesci do HP - do tego modelu zasilacz powinien podawac
19V. Tu masz rozne zasilacze, oryginal i zamienniki, pasujace do teog
modelu:
http://pl.eetnordic.com/guides/products.aspx?m=71941639

--
Mark