Jakie kino domowe.

Data: 2009-09-05 03:11:07
Autor: nico
Jakie kino domowe.
Witam

Chcę kupić kino domowe, chciałem przeznaczyć na nie 1500 max. 2000zł.
Rozglądałem się trochę za kinami i tak w tej kwocie to jest mały wybór
kin drewnianych. Proszę o poradę czy lepiej kupić kino drewniane z
dolnej półki jakąś Yamahe lub Sony czy jest jakieś kino plastikowe?
Ostatnio słyszałem że LG HT503TH to podobno kino tanie a dużo lepsze
od niektórych drewnianych. Proszę o porady i opinie.

Z góry dzięki i pozdrawiam

Nico

Data: 2009-09-06 01:03:48
Autor: lelec
Jakie kino domowe.
On 5 Wrz, 12:11, nico <nico7...@wp.pl> wrote:
[...]

Od jakiejś manty - na pewno, ale nie licz, że zestaw za 500 (bo tyle
powinien kosztować) będzie
lepszy od takiego za 2000.

Nie jestem ekspertem w dziedzinie kina domowego, sam się rozglądam
właśnie. Nie przepadam za produktami LG,
ale jeden z modeli LG został wg jakichś tam światowych ekspertów
najlepszym kinem domowym 2008/2009.
to była bodajże seria ht945 (a tu cena około 3K). Z moich wnikań w LG
wychodzi, że lepiej zainteresować się
serią HT903TA (koło 900, ale widziałem sporo taniej w MM inie zdążyłem
kupić) niż 503. 903 ma zarówno wejście jak i wyjście HDMI, no i
Virtual Surround. Z recenzji, jakie czytałem wynika, że to niezła
pierdziawka, basy zostawiają nieco do życzenia. No i pewnie niebawem
będzie można BR do tego dokupić.

Tyle, jeśli chodzi o tą półkę.

Namierzyłem jeszcze Denona (komplet 1509 + 1740  + głośniki
WHARFEDALE ) w ciekawej cenie, ale głośniki maiły kształt trumienek,
co powstrzymało mnie przed zakupem. Brzmiały świetnie, nawet bez
subbufera.

Serdeczne pozdrowienia
--
Marcin

Data: 2009-09-06 19:43:14
Autor: Maciek
Jakie kino domowe.

Użytkownik "nico" <nico7777@wp.pl> napisał w wiadomości news:3c60e218-b2e1-405c-94bc-06329aca842ez16g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Cześć,

Miałem podobny dylemat.

Ostatecznie wybrałem sony zestaw fr6600. W tej chwili jest już nowsza generacja tego zestawu.

Mogę powiedzieć tak - za te pieniądze -płaciłem ok. 1500 zł - jest to dobry zakup. Otrzymasz pewność, że jakość dźwięku będzie po prostu dobra. Kino jest drewniane oczywiście. Podejrzewam, że za tą kaśę znalazłoby się gdzieś jakieś kino domowe które będzie grało lepiej, ale jak to sprawdzić?

Moim zdaniem nie da się tego przetestować, bo to samo kino zupełnie inaczej zagra w Twoim pokoju, inaczej w moim, inaczej w sklepie... Moje kino zupełnie inaczej brzmiało w mediamarkt, a inaczej w pokoju.

Poza tym sprawdź, czy kino które wybierzesz, będzie mieć wej/wy hdmi i ilość tych we/wyjść. Okazuje się, że sporo ampli z takich zestawów za 1500 zł potrafi nie obsługiwać w ogóle HDMI, co uważam za przegięcie.

Kolejny problem - jak już znajdziesz amplituner który obsługuje hdmi, to okaże się, że przy takich tańszych kinach za 1500 masz hdmi ale tylko na tej zasadzie, że to działa jako przelotka - czyli masz np. tuner sat w hdmi i konsolę w hdmi, podłączasz to pod amplituner przez kable hdmi i oczywiście wyjście z ampli wsadzasz do tv, żeby móc odtwarzać do wyboru tuner sat lub konsolę. I tu zonk, bo okazuje się, że gra tylko telewizor a kino domowe milczy :] musisz wtedy podłączyć dodatkowe kable z dźwiękiem z konsoli i z tunera sat (np. optyk, koaxial). I tu się zaczynają nowe zonki :)

Koniecznie przed zakupem kina sprawdź co chcesz podpiąć pod amplituner i czym chcesz to podpiąć. Najlepiej rozrysuj sobie sprzęt (tuner sat, dvd, blue ray, konsola) i kabelki które z tego wychodzą, a następnie na necie sprawdź tył amplituner jakie ma wejścia i czy da się wszystko ze wszystkimi podłączyć.

pozdrawiam

Maciek

Data: 2009-09-07 13:07:47
Autor: Grzegorz Prędki
Jakie kino domowe.
nico pisze:
[...]

Poszukaj zestawow glosnikow Kody, do tego sub tej samej firmy (850 albo 1000). Za reszte kupujesz amplituner i dvd. W 1500zl sie na pewno nie zmiescisz, ale wedlug mnie taki zestaw to jakies rozsadne minimum. Koda bardzio fajnie sprawdza sie w kinie domowym.

Data: 2009-09-08 03:45:23
Autor: nico
Jakie kino domowe.
On 7 Wrz, 13:07, Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]
transkomp.com> wrote:
nico pisze:

> [...]

zmiescisz, ale wedlug mnie taki zestaw to jakies rozsadne minimum. Koda
bardzio fajnie sprawdza sie w kinie domowym.

A jakieś sugestie co do firmy samego Amplitunera?

Pozdrawiam Nico

Data: 2009-09-09 11:28:13
Autor: Grzegorz Prędki
Jakie kino domowe.

A jakieś sugestie co do firmy samego Amplitunera?

Ja uzywam kupionego pare lat temu Pioneera vsx-515 i w zupelnosci do kina mi to wystarcza.

Data: 2009-12-18 00:19:28
Autor: Grabson
Jakie kino domowe.
W dniu 2009-09-09 11:28, Grzegorz Prędki pisze:

A jakieś sugestie co do firmy samego Amplitunera?

Ja uzywam kupionego pare lat temu Pioneera vsx-515 i w zupelnosci do
kina mi to wystarcza.

Witajcie.
Lekko przerażają mnie wypowiedzi użytkowników w tym temacie. Nie macie zielonego pojęcia o technicznej stronie. Proponuję udać się do sieci Avans. Tam pracują naprawdę specjaliści w dziedzinie. Miałem okazję kilka razy u Nich kupować. Nie zamienię nigdy na inny sklep. Szczególnie na MM czy Saturn. Tam dopiero bęcwały pracują. Tam idą na ilość, nie na jakość obsługi. W pompie mają jeśli kupujesz coś za 200 zł. Przekonałem się przy zakupie odtwarzacza DVD. Zostawili mnie tak naprawdę przy 30 odtwarzaczach i miałem sobie coś wybrać, a sprzedawca poleciał bo byłlo zainteresowanie jakąć plazmą za 5K. A Panowie z Avansu widzieli we mnie partnera do rozmów. I u Nich kupiłem.

Pozdrawiam