Jakie kino domowe.

Data: 2009-09-07 13:07:47
Autor: Grzegorz Prędki
Jakie kino domowe.
nico pisze:
Witam

Chcę kupić kino domowe, chciałem przeznaczyć na nie 1500 max. 2000zł.
Rozglądałem się trochę za kinami i tak w tej kwocie to jest mały wybór
kin drewnianych. Proszę o poradę czy lepiej kupić kino drewniane z
dolnej półki jakąś Yamahe lub Sony czy jest jakieś kino plastikowe?
Ostatnio słyszałem że LG HT503TH to podobno kino tanie a dużo lepsze
od niektórych drewnianych. Proszę o porady i opinie.

Poszukaj zestawow glosnikow Kody, do tego sub tej samej firmy (850 albo 1000). Za reszte kupujesz amplituner i dvd. W 1500zl sie na pewno nie zmiescisz, ale wedlug mnie taki zestaw to jakies rozsadne minimum. Koda bardzio fajnie sprawdza sie w kinie domowym.

Data: 2009-09-08 03:45:23
Autor: nico
Jakie kino domowe.
On 7 Wrz, 13:07, Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]
transkomp.com> wrote:
nico pisze:

> [...]

zmiescisz, ale wedlug mnie taki zestaw to jakies rozsadne minimum. Koda
bardzio fajnie sprawdza sie w kinie domowym.

A jakieś sugestie co do firmy samego Amplitunera?

Pozdrawiam Nico

Data: 2009-09-09 11:28:13
Autor: Grzegorz Prędki
Jakie kino domowe.

A jakieś sugestie co do firmy samego Amplitunera?

Ja uzywam kupionego pare lat temu Pioneera vsx-515 i w zupelnosci do kina mi to wystarcza.

Data: 2009-12-18 00:19:28
Autor: Grabson
Jakie kino domowe.
W dniu 2009-09-09 11:28, Grzegorz Prędki pisze:

A jakieś sugestie co do firmy samego Amplitunera?

Ja uzywam kupionego pare lat temu Pioneera vsx-515 i w zupelnosci do
kina mi to wystarcza.

Witajcie.
Lekko przerażają mnie wypowiedzi użytkowników w tym temacie. Nie macie zielonego pojęcia o technicznej stronie. Proponuję udać się do sieci Avans. Tam pracują naprawdę specjaliści w dziedzinie. Miałem okazję kilka razy u Nich kupować. Nie zamienię nigdy na inny sklep. Szczególnie na MM czy Saturn. Tam dopiero bęcwały pracują. Tam idą na ilość, nie na jakość obsługi. W pompie mają jeśli kupujesz coś za 200 zł. Przekonałem się przy zakupie odtwarzacza DVD. Zostawili mnie tak naprawdę przy 30 odtwarzaczach i miałem sobie coś wybrać, a sprzedawca poleciał bo byłlo zainteresowanie jakąć plazmą za 5K. A Panowie z Avansu widzieli we mnie partnera do rozmów. I u Nich kupiłem.

Pozdrawiam

Jakie kino domowe.