Jakie koła&hamulce?

Data: 2010-08-31 16:42:28
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jakie koła&hamulce?
Michał Kieś bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skreślić):
Jaki system mocowania tarcz sugerujecie?

Śruby. Większy wybór tarcz i piast na 6 śrub.

Główne kryterium to
wytrzymałość (koła)

Kup obręcze na 32 dziury, wiaderko dobrych szprych, piastę (BOP czy coś) i
poskładaj.

i odporność na przegrzewanie + siła hamowania.

Alligator WindCutter. Siła hamowania zależy od wielkości tarczy, ale myślę,
że zestaw 8'' z przodu i 6'' z tyłu wystarczy.

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-08-31 16:47:43
Autor: kml
Jakie koła&hamulce?

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:jzm3qk4f5qv0.dlgpedaluje.ile.moze...

Kup obręcze na 32 dziury, wiaderko dobrych szprych, piastę (BOP czy coś) i
poskładaj.

Ja preferuje 36h ;) Piasta to przedewszystkim taki model, który jest łatwo dostępny czyli nie ma problemu z kupnem części bądź piasty na części.

kml
12/08/2010 1 część tesu lampy Stork.

Data: 2010-09-01 01:01:09
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jakie koła&hamulce?
kml bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
[...]

Ja tam się spierał nie będę... ;-)

Piasta to przedewszystkim taki model, który jest łatwo dostępny czyli nie ma problemu z kupnem części bądź piasty na części.

AFAIK BOP o którym mówię to zasadniczo Novatec, o taka:
http://allegro.pl/piasta-novatec-nt-dh12-tarcza-12-x-150mm-fr-dh-am-i1195276613.html
Kolega pytający może równie dobrze kupić Novateca.

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-09-01 08:07:56
Autor: kml
Jakie koła&hamulce?

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:y1qt5fkze7d3.dlgpedaluje.ile.moze...

AFAIK BOP o którym mówię to zasadniczo Novatec, o taka:
http://allegro.pl/piasta-novatec-nt-dh12-tarcza-12-x-150mm-fr-dh-am-i1195276613.html
Kolega pytający może równie dobrze kupić Novateca.

12x150? :) Novateca miałem kupionego, ale zmieniłem koncepcje swego czasu i odsprzedałem nowa piastę. Z tego co wiem to nie ma z nią absolutnie zadnego problemu do tej pory więc nie jest źle.

Data: 2010-09-01 08:15:49
Autor: bans
Jakie koła&hamulce? [OT]

http://allegro.pl/piasta-novatec-nt-dh12-tarcza-12-x-150mm-fr-dh-am-i1195276613.html

O, a to co?

"Kupując na aukcjach firmy Fly Bike (Nick: flybike_pl) automatycznie udzielasz nam ustnego pełnomocnictwa do zawarcia w Twoim imieniu umowy z Pocztą Polską w celu przesłania z jej pośrednictwem zakupionego towaru na wskazany przez Ciebie adres. Przekazane na ten cel środki nie stanowią dodatkowego dochodu sprzedającego."

Czy to czasem nie oznacza, że w przypadku, gdy poczta nie dostarczy towaru to _kupujący_ będzie się musiał z nią użerać?! Ja bym takiej aukcji unikał.

--
bans

Data: 2010-09-01 08:19:16
Autor: kml
Jakie koła&hamulce? [OT]

Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomości news:i5kr9i$sun$2mx1.internetia.pl...

[...]

Nie, OIDP to kwestia odprowadzania VAT od przesyłki czy coś w ten deseń ze strony sprzedającego. Było kiedyś pisane coś na ten temat i dlatego ludzie teraz cudują. Nie pamiętam dokładnie o chodziło, ale jak poszukasz w tym kierunku to znjadziesz ;)

Data: 2010-09-01 11:58:23
Autor: kosik
Jakie koła&hamulce? [OT]
W dniu 2010-09-01 08:19, kml pisze:
[...]

Przede wszystkim chodzi o Vat ale jest to tak sformułowane, że mogą się wykręcić w razie zaginięcia przesyłki. Pod przykrywką rozwiązywania znanego wszystkim problemu z kosztami przesyłki wprowadzili sobie dodatkowe "zabezpieczenie".

kosik

Data: 2010-09-01 12:07:39
Autor: MadMan
Jakie koła&hamulce? [OT]
Dnia Wed, 01 Sep 2010 11:58:23 +0200, kosik napisał(a):

Przede wszystkim chodzi o Vat ale jest to tak sformułowane, że mogą się wykręcić w razie zaginięcia przesyłki.

Przesyłka w momencie wysłania przez pocztę została wedle naszego prawa
wydana, jeśli zaginie - trzeba tak czy inaczej załatwiać sprawę z
Pocztą, a nie ze sprzedającym. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-09-01 13:29:35
Autor: bans
Jakie koła&hamulce? [OT]
W dniu 2010-09-01 12:07, MadMan pisze:

Przesyłka w momencie wysłania przez pocztę została wedle naszego prawa
wydana, jeśli zaginie - trzeba tak czy inaczej załatwiać sprawę z
Pocztą, a nie ze sprzedającym.

Nadanie przesyłki to zawarcie umowy między nadawcą a pocztą, adresata ona nic nie obchodzi.

Adnotacja w przytoczonej aukcji to być może próba wykręcenia się z takiej umowy przez nadawcę i zwalenie potencjalnych problemów z pocztą na adresata.

--
bans

Jakie koła&hamulce?