Jakie kombajn drukujaco-skanujacy?

Data: 2011-01-21 06:29:24
Autor: Piotr Rezmer
Jakie kombajn drukujaco-skanujacy?
Jacek Osiecki pisze:
Witam,

Szukam jakiegoś laserowego kombajnu - a wymagania dość proste:
  - druk mono
  - skaner najlepiej z automatycznym podajnikiem
  - ethernet, a jeszcze lepiej wifi
  - fax - jeśli będzie to się nie obrażę

No i teraz tak: bardzo pozytywne doświadczenie mam z brotherami - w firmie
mocno eksploatowany kombajn mfc-7420, który bezproblemowo drukuje, skanuje,
działa bez zarzutu pod linuxem itd. Szukam czegoś podobnego, ale właśnie z
ethernetem lub wifi. Tak przy okazji - czy w takich sieciowych kombajnach
standardem jest tylko drukowanie przez sieć, czy też udostępniają również
w jakiś sposób skanowanie sieciowe (bez podłączania po USB)?

Ja mam w domu MFC-7820N. Spełnia wszystkie Twoje wymagania (ale ethernet zamiast WiFi). Nie korzystam z Linuksów jako desktopów.
Działa również skanowanie śieciowe (inicjowane z PC lub urządzenia)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Jakie kombajn drukujaco-skanujacy?