Jakie kombajn drukujaco-skanujacy?

Data: 2011-01-24 12:36:14
Autor: Marrcino
Jakie kombajn drukujaco-skanujacy?
W dniu 2011-01-20 15:20, Jacek Osiecki pisze:
Witam,

Szukam jakiegoś laserowego kombajnu - a wymagania dość proste:
  - druk mono
  - skaner najlepiej z automatycznym podajnikiem
  - ethernet, a jeszcze lepiej wifi
  - fax - jeśli będzie to się nie obrażę

No i teraz tak: bardzo pozytywne doświadczenie mam z brotherami - w firmie
mocno eksploatowany kombajn mfc-7420, który bezproblemowo drukuje, skanuje,
działa bez zarzutu pod linuxem itd. Szukam czegoś podobnego, ale właśnie z
ethernetem lub wifi. Tak przy okazji - czy w takich sieciowych kombajnach
standardem jest tylko drukowanie przez sieć, czy też udostępniają również
w jakiś sposób skanowanie sieciowe (bez podłączania po USB)?

Wybór niemal pewny to Brother DCP-7045N, ale może macie jakieś inne
propozycje?

Pozdrawiam,
ta seria 7 jest na mniejsze to tonery. Polecam Ci serię 8 (większe tonery, sieć-także skan, duplex, fax)

Data: 2011-01-24 12:53:36
Autor: Mich@l
W dniu 2011-01-24 12:36, Marrcino pisze:

ta seria 7 jest na mniejsze to tonery. Polecam Ci serię 8 (większe
tonery, sieć-także skan, duplex, fax)

Jak najbardziej. Niedawno trafił do mnie DCP-8085DN i złego słowa nie napiszę o nim (no może prócz żalu na startowy toner, który po 1000 z małym okładem wydrukach już skarży się że jest pustawy; niby miał być na 3000 stron).

Michał "Willy" Olszewski
GG: 32916072 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2011-01-25 07:03:06
Autor: ąćęłńóśźż
Jakie kombajn drukujaco-skanujacy?
O konkretny model z dupleksem i faksem w jednym?

-- -- -

Data: 2011-01-25 08:03:35
Autor: Marrcino
W dniu 2011-01-25 07:03, ąćęłńóśźż pisze:
O konkretny model z dupleksem i faksem w jednym?

-- -- -

| (większe tonery, sieć-także skan, duplex, fax)

np. http://www.brother.pl/g3.cfm/s_page/73190/s_level/35520/s_product/DCP8085DNZK1
ale przejżyj pozostałe i wybierz co i pasuje

Data: 2011-01-25 10:49:25
Autor: Marrcino
Jakie kombajn drukujaco-skanujacy?
W dniu 2011-01-25 07:03, ąćęłńóśźż pisze:
O konkretny model z dupleksem i faksem w jednym?

-- -- -

| (większe tonery, sieć-także skan, duplex, fax)

http://www.brother.pl/g3.cfm/s_page/73190/s_level/35520/s_product/MFC8370DNAP1

Tamten nie miał faxu ;)

Data: 2011-01-26 09:05:56
Autor:
Jakie kombajn drukujaco-skanujacy?
W dodatku ten z faksem MFC-8370DN tańszy ;-)
A jak z kosztami eksloatacji?
Co ile kopii wymieniamy toner, co ile kopii wymieniamy beben?

Obecnie zjada mnie wielofunkcyjny Panasłoik (bez dupleksu niestety i to najważniejsze):
co 2 tys. kopii tonerek w małym pojemniczku za ok. 90 zł z trójpaka (są zamienniki wyraźnie gorsze), co 6 tys. kopii (da się trochę dłużej pociągnąć) bęben za ok. 270 zł.

-- -- -

Tamten nie miał faxu

Data: 2011-01-27 08:24:02
Autor: Marrcino
W dniu 2011-01-26 10:05, j666.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
[...]

Toner starcza teoretycznie na 8 000, ale jest różnie zależnie od zaczernienia zdarza się 5000 a 12000 też jest możliwe. Kosztuje regenerowany tak koło 200zł i działa bardzo dobrze jak chcesz to dam ci namiary na firmę je sprzedające. Bęben teoretycznie starcza na 25 000 ale nie ma chipa tylko ręcznie się go resetuje także można na nim zrobić spokojnie ponad 100 000.

Marrcino

Jakie kombajn drukujaco-skanujacy?