Jakie kombi? dla rodziny

Data: 2010-08-30 12:55:05
Autor: bratPit[pr]
Jakie kombi? dla rodziny
obecny pojazd Corolla Wagon 1.4 D4D '06 od nowosci - jedyna jej wada to
troszke za mala dla rodziny 2+2, choc jakos sie miescimy do tej pory, z bolem.

moze to zabrzmi ja profanum, ale moze Laguna III, albo cos innego? jak Diesel
to bez DPF'a, benzyna mi nie straszna, aha na koniec cena to max 55 k pln.

IMMO LIII to fajne auto ale za 55kzł - obawiam się - nie kupisz czegoś rozsądnego, LIII w ładnym stanie są powyżej 60kzł, przynajmniej te które ja oglądałem,

brat

Data: 2010-08-30 12:56:01
Autor: bratPit[pr]
Jakie kombi? dla rodziny