Jakie komórki w Egipcie, Izraelu

Data: 2011-05-23 07:12:11
Autor: Pszemol
Jakie komórki w Egipcie, Izraelu
Czy Egipt i Izrael maj± komórki GSM czy CDMA?
Jak u nich z internetem 3G, na jakich pasmach nadaj±?

Data: 2011-05-23 14:53:27
Autor: Mikolaj Machowski
Jakie komĂłrki w Egipcie, Izraelu
Pszemol napisał:
Czy Egipt i Izrael majÄ… komĂłrki GSM czy CDMA?

W Izraelu GSM.

m.

Data: 2011-05-23 10:02:24
Autor: Pszemol
"Mikolaj Machowski" <mikmach@wp.pl> wrote in message news:slrnitkt77.uui.mikmachblacher.nos...
Pszemol napisał:
Czy Egipt i Izrael majÄ… komĂłrki GSM czy CDMA?

W Izraelu GSM.

Orientujesz się może czy internet GSM 3G działa jak
w Europie i będzie pełny użytek z polskiej Nokii w roli
modemu do laptopa?

Data: 2011-05-23 15:20:20
Autor: Mikolaj Machowski
Pszemol napisał:
[...]

Nie korzystałem - tylko zwykłe rozmowy. W hotelach masz za darmo lub
niewielką opłatę wi-fi.

W GSMarena 3G operuje na 2100.

m.

Data: 2011-05-26 22:52:23
Autor: .
Jakie komĂłrki w Egipcie, Izraelu

W Izraelu masz sporo nie zabezpieczonych Wifi wiem bo byłem, głównie przy hotelach w Jordani gorzej a w Egipcie kupa raz tylko miałem nie zabezpieczone Wifi

Data: 2011-05-27 09:01:40
Autor: Pszemol
" .." <niemam@meila.pl> wrote in message news:irmei7$1bjm$1newsread.aster.pl...

Użytkownik "Mikolaj Machowski" <mikmach@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnitkupk.uui.mikmach@blacher.nos...

W Izraelu masz sporo nie zabezpieczonych Wifi wiem bo byłem,

Ufni sÄ…... :-)

Data: 2011-05-27 16:37:35
Autor: radekp@konto.pl
Jakie komórki w Egipcie, Izraelu
Fri, 27 May 2011 09:01:40 -0500, w <irnprj.9h4.0@poczta.onet.pl>, "Pszemol"
<Pszemol@PolBox.com> napisał(-a):

> [...]
>
> W Izraelu masz sporo nie zabezpieczonych Wifi wiem bo byłem,

Ufni s±... :-)

W Szwecji też... w innych krajach pewnie też.

Data: 2011-05-23 15:10:01
Autor: SDD
Jakie komórki w Egipcie, Izraelu

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:ird1cb.as4.0poczta.onet.pl...
Czy Egipt i Izrael maj± komórki GSM czy CDMA?
Jak u nich z internetem 3G, na jakich pasmach nadaj±?

W Izraelu ne bylem. W Egipcie korzystalem normalnie z telefonow GSM i 3G - pre paid Vodafone do rozmow glosowych a do netu wypozyczonej niedrogo od kolesia z hotelu karty operatora Eitsalat (z nielimitowanym doostepem 3G) na modemie przywiezionym z PL

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-05-23 09:47:38
Autor: Pszemol
"SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote in message news:irdmbb$9v6$1news.onet.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:ird1cb.as4.0poczta.onet.pl...
Czy Egipt i Izrael maj± komórki GSM czy CDMA?
Jak u nich z internetem 3G, na jakich pasmach nadaj±?

W Izraelu ne bylem.

OK.

W Egipcie korzystalem normalnie z telefonow GSM i 3G - pre paid Vodafone do rozmow glosowych

Ta Vodafone to co¶ polskiego? Nie znam... sorry za ignorancję :-)

a do netu wypozyczonej niedrogo od kolesia z hotelu karty
operatora Eitsalat (z nielimitowanym doostepem 3G) na modemie przywiezionym z PL

Dzięki.
Czy możesz to niedrogo wyrazić w jakie¶ walucie za dzień
(godzinę?) użytkowania?

Data: 2011-05-23 19:30:03
Autor: SDD
Jakie komórki w Egipcie, Izraelu

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:irdafp.3uc.0poczta.onet.pl...

Ta Vodafone to co¶ polskiego? Nie znam... sorry za ignorancję :-)

To egipska siec.
Karte na Allegro kupilem przed wyjazdem za jakies 25 zl - na miejscu kupilem doladowanie.

Dzięki.
Czy możesz to niedrogo wyrazić w jakie¶ walucie za dzień
(godzinę?) użytkowania?

Za 2 tygodnei zaplacilem kolesiowi cos ok 80 zl w przeliczeniu na PLN. Oferowal tez wypozyczenie modelu bez dodatkowych oplat - ale mialem swoj wie cnie skorzystalem (a niech by sie jeszcze zepsul - to by dopiero zaspiewal - oni po fakcie jak czegos wczesniej nie dogadasz- to potrafia rzucic cene :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-05-23 19:32:25
Autor: SDD
[...]

Oczywiscie te 80 zl to tak w ramach dogadanai si ena lewo z kolesiem pracujacym w hotelowym kiosku.
Oficjalnie w egipskich hotelach wifi to jakies 40 zl za godzine :) - czasem w lepszych hotelach za darmo jest w np. holu kolo recepcji
- choc raz bylem w Sharm Ek Sheikh i zaraz za oknem bylo calkiem darmowe WiFi skads :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-05-23 14:41:10
Autor: Pszemol
"SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote in message news:ire5n9$7bm$1news.onet.pl...
[...]

No tak się czasem zdarza jak kto¶ ma szczę¶cie :-)
Dzięki za info - rzeczywi¶cie s± to koszty pomijalnie małe w stosunku
do reszty.

Jakie komórki w Egipcie, Izraelu