Jakie konsekwencje za odtr膮bienie Policjanta?

Data: 2013-02-07 14:21:25
Autor: hisjusz
Jakie konsekwencje za odtr膮bienie Policjanta?
Pytanie do praktyk贸w->Jakie konsekwencje gro偶膮 za odtr膮bienie Policjanta z drog贸wki? Filozof贸w prosz臋 o nie wypowiadanie si臋 w temacie.

Data: 2013-02-07 14:24:29
Autor: Ergie
Jakie konsekwencje za odtr膮bienie Policjanta?
U偶ytkownik "hisjusz"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:5113aa54$0$1209$65785112@news.neostrada.pl...

Pytanie do praktyk贸w->Jakie konsekwencje gro偶膮 za odtr膮bienie Policjanta z drog贸wki? Filozof贸w prosz臋 o nie wypowiadanie si臋 w temacie.

Mandat za u偶ywanie sygna艂贸w d藕wi臋kowych bez potrzeby.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2013-02-07 14:31:57
Autor: 4CX250
Jakie konsekwencje za odtr膮bienie Policjanta?
U偶ytkownik "Ergie" <ergie@spam.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kf09ug$bsa$1node1.news.atman.pl...
[...]

Potrzeba by艂a. Pies wyszed艂 na drog臋.

Marek

Data: 2013-02-07 14:45:07
Autor: hisjusz
W dniu 2013-02-07 14:31, 4CX250 pisze:
[...]

No w艂a艣nie;) Czasem si臋 porostu o nich boje gdy bez w艂膮czonych kogut贸w przeprowadzaj膮 kontrole pr臋dko艣ci stoj膮c na poboczu za ci膮g艂膮 lini膮, na kreskowanej powierzchni, przystanku autobusowym.

Data: 2013-02-07 18:45:23
Autor: Cavallino
Jakie konsekwencje za odtr膮bienie Policjanta?

U偶ytkownik "hisjusz" <hisjusz@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:5113afe2$0$26705$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Jeden kiedy艣 w Puszczykowie wyszed艂 za bardzo pod ko艂a i nie prze偶y艂 w艂asnego debilizmu.
Oczywi艣cie psy pr贸bowa艂y zrzuci膰 win臋 na niewinnego kierowc臋, ofiar臋 policyjnej g艂upoty.....

Data: 2013-02-07 15:15:47
Autor: Ergie
Jakie konsekwencje za odtr膮bienie Policjanta?
U偶ytkownik "4CX250"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:5113acd3$0$1315$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Mieli艣my nie filozofowa膰...

....ale skoro ju偶 zacz膮艂e艣 to w tym tonie konsekwencje mog膮 by膰 dowolne. Ot. np. stwierdzenie, 偶e samoch贸d stanowi zagro偶enie i wezwanie holownika. A co jak filozofowac to na ca艂ego, a pow贸d... pow贸d si臋 zawsze jaki艣 znajdzie.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2013-02-07 15:57:37
Autor: hisjusz
W dniu 2013-02-07 15:15, Ergie pisze:
[...]

Ja naprawd臋 si臋 o nich boje. Czasem w omamie 艂aduj膮 si臋 pod ko艂a. Rok temu przy cmentarzu Osobowickim Wroc艂aw, wszed艂 mi funkcjonariusz stopami pod ko艂a. Zrobi艂 偶le i mnie wyzywa艂 co ja wyprawiam, 偶e mu po stopach je偶d偶臋 i czy za 艣winiaka dosta艂em prawo jazdy. Widzia艂em 偶e ch艂op zm臋czony wszystkimi 艣wi臋tymi i si臋 musi wy艂adowa膰 bo padnie na serce wi臋c z nim nie dyskutowa艂em. Podar艂 buzie i pojecha艂em. Pyta艂em podr贸偶uj膮cych ze mn膮 towarzyszy czy to ja 藕le zrobi艂em czy ch艂op si臋 mi w艂adowa艂 pod ko艂a i stwierdzili jednomy艣lnie ze ch艂opina wszed艂 pod ko艂a, machaj膮c 偶ebym jecha艂.

Data: 2013-02-07 15:35:28
Autor: t
Jakie konsekwencje za odtr眀ienie Policjanta?
hisjusz wrote:

Pytanie do praktyk贸w->Jakie konsekwencje gro偶膮 za odtr膮bienie Policjanta
z drog贸wki? Filozof贸w prosz臋 o nie wypowiadanie si臋 w temacie.

Kl膮twa do trzeciego pokolenia.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-02-07 16:03:28
Autor: Lewis
W dniu 2013-02-07 14:21, hisjusz pisze:
Pytanie do praktyk贸w->Jakie konsekwencje gro偶膮 za odtr膮bienie Policjanta
z drog贸wki? Filozof贸w prosz臋 o nie wypowiadanie si臋 w temacie.

Co prawda nie z drog贸wki ale z prewencji, wpakowali mi si臋 z podporz膮dkowanej transporterem. Otr膮bi艂em i "nakiwa艂em palcem", nawet si臋 nie zatrzymywali (nie byli uprzywilejowani).

Lewis

Data: 2013-02-07 20:05:18
Autor: J.F
[...]

Alez przeciez to sa sprawy jak najbardziej filozoficzne.

Zalezy na kogo trafisz, zalezy co sam potrafisz i jaka masz legitymacje w kieszeni :-)

Byl tu taki jeden co polazl zlozyc donos na straznikow i wrocil z mandatem :-)

J.

Data: 2013-02-07 11:42:31
Autor: Pablo Eldiablo
Jakie konsekwencje za odtr眀ienie Policjanta?
W dniu czwartek, 7 lutego 2013 20:24:30 UTC+1 u縴tkownik hisjusz napisa:
> [...]

> w kieszeni :-)

> Byl tu taki jeden co polazl zlozyc donos na straznikow i wrocil z

Za?

.... kablowanie ;-)

pablo

Jakie konsekwencje za odtr膮bienie Policjanta?