Jakie konta oszcz. dają sensowny procent?

Data: 2019-06-14 10:05:25
Autor: radekp@konto.pl
Jakie konta oszcz. dają sensowny procent?
W eurobanku 0,50%...
Mam nest, tam jest chyba więcej -- ale można mieć tylko 1 konto oszcz.

Ktoś daje coś z sensem?

PS. Najchętniej w obligi skarbowe... da się to jakoś kupić i sprzedawać na
bieżąco bez ruszania tyłka?

Data: 2019-06-14 01:26:19
Autor: pasztab
Den fredag 14 juni 2019 kl. 10:06:37 UTC+2 skrev rad...@konto.pl:
[...]

Getin KO 3,2% do 400 tys przez 4 mies. nowe srodki do 16 czerwca.
Credit Agricole 3% do 50 tys przez 4 mies.

Jakie konta oszcz. dają sensowny procent?