Jakie konto dla 18latki bez dochodów?

Data: 2011-12-20 04:32:24
Autor: Shaman
Jakie konto dla 18latki bez dochodów?
Cześć,
doradźcie mi proszę, jakie konto będzie najlepsze dla młodej osoby bez
dochodów?
Najlepiej jakby mogło być używane razem z kartą jak najtaniej lub za
darmo  (nie licząc oczywiście opłaty za wydanie i wznowienie karty).
Konto ma służyć głównie do trzymania oszczędności, do otrzymywania
drobnych wpłat typu "kieszonkowe", "prezent na urodziny" i do
wypłacenia z bankomatu gdy zajdzie taka potrzeba. Na pewno nie będzie
na tym koncie znaczącego ruchu środków.

Jest jeszcze takie konto na rynku? ZTCP nawet mBank wprowadził opłatę
jeśli nie ma odpowiednio wysokiego ruchu na koncie?
Co byście polecili?

Aha.. jeszcze jedno utrudnienie..  trzeba założyć, że właściciel konta
mieszka w niewielkiej miejscowości więc dostępność marmurów i
bankomatów jest ograniczona.

PZDR
Shaman

Data: 2011-12-20 14:24:06
Autor: Dominik & Co
Jakie konto dla 18latki bez dochodĂłw?
W dniu 20-12-2011 13:32, Shaman rzecze:

Jest jeszcze takie konto na rynku? ZTCP nawet mBank wprowadził opłatę
jeśli nie ma odpowiednio wysokiego ruchu na koncie?
Co byście polecili?

Na wybiórczej właśnie opublikowali ranking RORów.
Do wyboru, do koloru.

Ja bym polecił któryś klon Czarneckiego (np. Swobodne w GOL).

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2011-12-20 06:56:55
Autor: Shaman
Jakie konto dla 18latki bez dochodów?
On 20 Gru, 14:24, Dominik & Co
<Dominik.Alaszewski_na_gma...@com.invalid> wrote:
> [...]

Do wyboru, do koloru.

Ja bym polecił któryś klon Czarneckiego (np. Swobodne w GOL).

cytuję:
"Miesięczna opłata za prowadzenie Rachunku Konto Swobodne w promocji
"Konto swobodne + PREZENT" wynosi 0zł pod warunkiem wykonania kartą
debetową lub kredytową w sumie transakcji bezgotówkowych o wartości
min. 400z w przypadku kiedy suma transakcji jest niższa opłata za
konto wynosi 10 zł- szczegóły
promocji określa Regulamin"

To ja już wolę płacić 2zł w mBanku....

PZDR
Shaman

Data: 2011-12-20 15:17:15
Autor: xbartx
Dnia Tue, 20 Dec 2011 06:56:55 -0800, Shaman napisał(a):

[...]

No ale czy ktoś Ci każe brać ten prezent do konta?

Wszystkie klony GO/OF/IB mają podajże darmowe konta bez żadnych dodatkowych warunków. Z innych banków to najłatwiejsze do spełnienia ma DBnet - wystarczy jedna wypłata w miesiącu z bankomatu i konto jest całkowicie za darmo.
Praktycznie każdy inny bank ma teraz w swojej ofercie konto, które jest darmowe po spełnieniu jakiś tam warunków.

--
xbartx

Data: 2011-12-20 15:34:59
Autor: Wojtek
Jakie konto dla 18latki bez dochodów?
Shaman wystukał, co następuje:

> [...]

debetową lub kredytową w sumie transakcji bezgotówkowych o wartości
min. 400z w przypadku kiedy suma transakcji jest niższa opłata za

To jak jeszcze doczytasz, że to tylko dla osób które połaszą się na prezent to będzie sukces ;P

Podstawowe konto jest za free + darmowa debit i/lub kk.

OIDP to ING ma teraz promocję, że dla młodzieży nie ma opłaty za prowadzenie karty w ogóle więc ichni Direct też może być kuszący.

Data: 2011-12-20 16:05:09
Autor: Kris

http://www.kasastefczyka.pl/rachunek_osobisty/129_konto_dla_mlodych/6271_konto_dla_mlodych.html

Data: 2011-12-20 19:44:23
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 20 Dec 2011 04:32:24 -0800 (PST), Shaman napisał(a):

Jest jeszcze takie konto na rynku? ZTCP nawet mBank wprowadził opłatę
jeśli nie ma odpowiednio wysokiego ruchu na koncie?
Co byście polecili?

mBank. I 5 zł miesięcznie za wypłaty bez opłat z wszystkich bankomatów. --
     ___________ (R)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2011-12-20 19:54:23
Autor: Sławek
[...]

No to chyba jest istotne _jakie_ bankomaty są dostępne.
PKO BP -> Inteligo
BZWBK -> Inteligo, mBank
inne -> inne ;-)

-- Sławek

Data: 2011-12-21 10:04:29
Autor: yoss
[...]

Ja bym tu dodał jeszcze dbNET, przy jednym ruchu na karcie konto bezpłatne.

yoss

Data: 2011-12-21 09:33:58
Autor: uhf
Shaman <shamanek@gmail.com> napisał(a):

Aha.. jeszcze jedno utrudnienie..  trzeba założyć, że właściciel konta
mieszka w niewielkiej miejscowości więc dostępność marmuróww i
bankomatów jest ograniczona.

Przy takim założeniu to najlepiej DbNET. Ewentualnie sprawdzić czy lokalny BS ma w ofercie darmowe konta. mBank odradzam, bezprowizyjne bankomaty mają tylko w dużych miastach.

Data: 2011-12-21 19:39:37
Autor: frank drebin
Shaman wrote:
[...]

przeczytaj wątek "Bank dla młodego" który założyłem 7 grudnia.
pozdr.

Data: 2011-12-23 21:58:00
Autor: _ąćęłńśźż.
Jakie konto dla 18latki bez dochodów?
Może SKOK i książeczka systematycznego oszczędzania?

-- -- -
mieszka w niewielkiej miejscowosci

--

Jakie konto dla 18latki bez dochodów?