Jakie konto firmowe?

Data: 2011-11-16 11:50:19
Autor: Sir_Robak
Jakie konto firmowe?
Jakie polecilibyście najlepsze konto firmowe?
Generalnie chodzi mi o to aby było ono możliwie jak najtańsze.
Mam zamiar uruchomić działalność i nie chciałbym aby mnie na początku konto zbyt wiele kosztowało.
Konto byłoby wykorzystywane głównie do wykonywania przelewów do ZUS i US, no z czasem także do wykonywania coraz większej ilości przelewów zewnętrznych, miło także gdyby była karta płatnicza w koncie. Zastanawiałem się nad mBankiem i Idea bankiem. Możecie mi przedstawić za i przeciw w sprawie tych banków albo polecić jakieś inne banki?

Ja własnie uciekam z Aliorka (comiesięczne wisienki stają sie poza moim zasięgiem) do SzitBanku gdzie mamKO i inne. W końcu zrozumieli, że opłata za miesiac (nie pamiętam ile ale chyba coś koło 40 zł było) nie przyniesie klientów :) obecnie 0 opłat przy saldzie 1k lub 0 przy posiadanym KO. Możliwość olania debetówki na rzecz darmowej karty informacyjnej (do logowania). Przelewy 0 za wszystkie on-line. Podpięcie DG do KO w systemie.

Robert

Data: 2011-11-16 22:56:17
Autor: Blackchris
Jakie konto firmowe?

Użytkownik "Sir_Robak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ec3956b$1@news.home.net.pl...

[...]

Czyli rozumiem że do konta osobistego w mbanku podpiąłeś konto firmowe? Dobrze zrozumiałem?
Czy są jeszcze jakieś rady, sugestie?

Pozdrawiam
B.

Jakie konto firmowe?