Jakie konto pocztowe z powiadomieniem SMS ?

Data: 2011-07-25 14:11:07
Autor: Aleksander
Jakie konto pocztowe z powiadomieniem SMS ?
Witajcie,

Odk±d przeszedłem z Plus do Play brakuje mi konta
pocztowego, które dawałoby znać po otrzymaniu nowej poczty
(plusowski Plusnet).

Play chyba szybko takiej usługi nie wprowadzi ... chyba że
kto¶ z Was co¶ już wie, to niech się pochwali :).

Możecie polecić jakie¶ konto pocztowe, które ma _sprawnie_ działaj±ce
powiadomienia SMSem przy nadej¶ciu nowej wiadomo¶ci ?

Pozdrawiam,
Aleksander.

Data: 2011-07-25 06:36:13
Autor: SP4OLN
On 25 Lip, 14:11, "Aleksander" <f...@fake.fake> wrote:
[...]

Z moich do¶wiadczeń wynika, że
do¶ć zbliżone do ideału jest ....
konto u operatora koloru pomarańczy .
Spore możliwo¶ci, aliasy, definiowalne filtry,
tylko ta konieczno¶ć uzupełniania kasy
na prepaidzie, lub płacenia za abonament.
Testowałem wiod±c± trójkę operatorów,
żeby nie było, że tylko tak sobie piszę .
Era i Plus jaki¶ czas temu zatrzymały
się w rozwoju - prawdopodobnie usługa
niedochodowa więc jej nie rozwijaj± .
http://zapodaj.net/458873b3d4d5.jpg.html
Być może chodzi o konto pocztowe nie
skojarzone z operatorem, ale ja takiego nie znam.

--
SP4OLN

Data: 2011-07-25 17:55:15
Autor: ..::Wiskoler::..
Dnia Mon, 25 Jul 2011 06:36:13 -0700 (PDT), SP4OLN napisał(a):

Być może chodzi o konto pocztowe nie
skojarzone z operatorem, ale ja takiego nie znam.

To w takim razie widziałem cos na WP.PL, co prawda wtedy to płatne konto,
ale dzięki temu nie ma doklejki na dole każdego maila.
--
....:::WISKOLER:::...

Deszcz meteorytów. Obserwuj± zięć i te¶ciowa. Zięć pomy¶lał życzenie.
Te¶ciowa nie zd±żyła...

Data: 2011-07-25 22:32:12
Autor: Dedektyf
W dniu 2011-07-25 17:55, ..::Wiskoler::.. pisze:
[...]

tylko jaki to ma sens ? skoro za kilka zł możesz mieć dostęp do netu w telefonie a co za tym idzie dostęp do poczty cały czas ?
to tak jak napisał kolega usługa z poprzedniej epoki, po co mi sms skoro moge mieć podglad maila, czy nagłówka - to lepsze od powiadomienia ;-)

Data: 2011-07-25 22:41:48
Autor: JoteR
"Dedektyf" napisał:

tylko jaki to ma sens ? skoro za kilka zł możesz mieć dostęp do netu
w telefonie a co za tym idzie dostęp do poczty cały czas ?

Za wyj±tkiem tego, który w±tkotwórca spędza poza Stref± Taniego Internetu
(o ile to rozróżnienie nadal jeszcze funkcjonuje w Play).

JoteR

Data: 2011-07-25 22:51:43
Autor: SDD
Jakie konto pocztowe z powiadomieniem SMS ?

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j0kken$gb6$1inews.gazeta.pl...

Za wyj±tkiem tego, który w±tkotwórca spędza poza Stref± Taniego Internetu
(o ile to rozróżnienie nadal jeszcze funkcjonuje w Play).

We Freshu nie ma juz tego rozroznienia...
No ale jednak jst kilka argumkentow za powiadomieniami.

Powiadomienia pozwalaja na naprawde szybki czas reakcji, co ma ogromne znaczenie w przypadku uslug swiadczonych za posrednictwem Internetu. Osiagniecie takiej szybkosci za pomoca netu w telefonie oznacza koniecznosc permanentnego bycia on-line i sprawdzanai poczty non-stop (np. co minutę) ze wszelkimi tego kosekwencjami:

1. bateria!
2. koszty, zwlaszcza w roamingu
3. kiepski zasieg w przypadku dostepnosci jedynie GPRS - permanentne sprawdzanie skrzynki moze skutkowac wowczas problemami z dodzwonieniem sie, nie mowiac o zzeraniu baterii (pkt. 1) w przypadku prob nawiazanai polaczenia w warunkach kiepskiego zasiegu.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-07-26 22:25:40
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 25 Jul 2011 22:51:43 +0200, SDD napisał(a):

[...]

Blackberry radzi sobie z tymi problemami, tam serwer BES lub BIS ma stałe
poł±czenie z serwerem, w razie odebrania maila idzie powiadomienie do
telefonu że jest mail do ¶ci±gnięcia. Dlatego push w BB nie żre tak pr±du
jak inne rozwi±zania. Permanentne poł±czenie nie robi problemów z poł±czeniem, jeżeli tak masz,
to jest co¶ Ľle z telefonem albo sieci±. Voice ma pierwszeństwo, a kanał
informacyjny działa nawet podczas poł±czenia. Telefon więc wie, że jest
poł±czenie do odebrania i może zawiesić transmisję.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

Data: 2011-07-26 23:21:02
Autor: Kajetan Staszkiewicz
Dnia poniedziałek, 25 lipca 2011 22:51, SDD napisał(a):

[...]

"sprawdzanie"? Jak zwierzęta! Dzi¶ telefony obsługuj± push.

ze wszelkimi tego kosekwencjami:

1. bateria!

Tu bywa różnie, mam firmowe BB i prywatn± Nokię 5800. Nokię trzeba ładować codzień, BB będ±c permanentnie online działa ~5 dni ja jednym ładowaniu.

2. koszty, zwlaszcza w roamingu

W kraju styknie jaki¶ niewielki pakiet, Nokia 5800 na bycie "online" zjada <100MB miesięcznie. W roamingu rzeczywi¶cie jest to problem, ale operatorzy daj± możliwo¶ć wykupienia dodatkowych pakietów na transmisję danych za granic±.

3. kiepski zasieg w przypadku dostepnosci jedynie GPRS - permanentne
sprawdzanie skrzynki moze skutkowac wowczas problemami z dodzwonieniem

Ani w BB, ani w Nokii nie zauważyłem takiego problemu. BB 8250 zreszt± i tak nie obsługuje 3G, EDGE mu do pracy wystarcza, a ile razy widziałem na wy¶wietlaczu GPRS to mogę policzyć na palcach jednej ręki przez kilka lat używania.

sie, nie mowiac o zzeraniu baterii (pkt. 1) w przypadku prob nawiazanai
polaczenia w warunkach kiepskiego zasiegu.

Znów - zależy od telefonu. I znów pochwalę BB.

--
| pozdrawiam / greetings | powered by SUSE, CentOS and FreeBSD  |
|  Kajetan Staszkiewicz  | jabber,email: vegeta()tuxpowered net |

Data: 2011-07-27 19:43:56
Autor: niusy.pl
Jakie konto pocztowe z powiadomieniem SMS ?

Użytkownik "Kajetan Staszkiewicz" <vegetaBezSpamu@tuxpowered.net>

Co to za push ?!

Data: 2011-07-25 22:03:24
Autor: Duke
W dniu 2011-07-25 14:11, Aleksander pisze:

Play chyba szybko takiej usługi nie wprowadzi ... chyba że

Myślę że szansa wprowadzenie takiej usługi są nikłe. W erze smartfonów i mobilnego internetu taka funkcja to moim zdaniem archaizm z poprzedniej epoki.

Data: 2011-07-25 22:37:55
Autor: SDD
Jakie konto pocztowe z powiadomieniem SMS ?

Użytkownik "Duke" <duke.post123usunto@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:j0ki66$8bf$1news.task.gda.pl...

My¶lę że szansa wprowadzenie takiej usługi s± nikłe. W erze smartfonów i mobilnego internetu taka funkcja to moim zdaniem archaizm z poprzedniej epoki.

A moim nie.
Bardzo wiele jest obszarow ze slabym zasiegiem przyzwoitego internetu i te biale plamy predko nie znikna.

Poza tym jeszcze kwestia roamingu - w Polsce moze sobie smartfon sprawdzac poczte i co pol minuty. Sprobuj tak za granica - chyba, ze liczysz na szybkie, darmowe WiFi w kazdej afrykanskiej wiosce (w Nigerii moze i tak jest, ale po powrocie do kraju mozesz sie zdziwic, co sie stalo z pieniedzmi z konta)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-07-26 07:56:02
Autor: Aleksander
Jakie konto pocztowe z powiadomieniem SMS ?

Myślę że szansa wprowadzenie takiej usługi są nikłe. W erze smartfonów i
mobilnego internetu taka funkcja to moim zdaniem archaizm z poprzedniej epoki.h

E tam archaizm. Już trochę argumentów przytoczył SDD.

Mi BARDZO by się taka usługa przydała.

Do tej pory, miałem specjalne konto (na plusnet) gdzie w
razie przekroczenia np. temperatury w serwerowni, dostawałem
maila + powiadomienie SMS - od razu mogę zareagować.
Specjalnie konto, właśnie do takich "alarmowych" spraw.

Poza tym, żeby mieć zbliżony odpowiednik... to musiałbym
sprawdzać pocztę... co 2-3 minuty ? Non stop transmisja.
Dziękuje bardzo ;) Nie dość, że są to za każdym razem "zjadane"
bajty - zuĹĽywana bateria + niepotrzebne promieniowanie :P ;)
Jak przychodzi SMS / rozmowa / transmisja - to mi to wieĹĽa wychwytuje
i "rezonuje" ... zresztą pewnie każdy z Was tego doświadczył, kładąc
telefon w pobliżu jakiś głośników... (ti-tititi-titi...) ;)
(dosyć mam fal elektromagnetycznych żeby jeszcze sobie dokładać) ;))

Poza tym, potrzebne jest odpowiednie ustawienie programu pocztowego..
....+ pewnie jakaś nakładka, aby piszczał odpowiednio - a jak zmienimy
telefon ? to ustawienia od nowa - a tak - przekładam kartę z jednego
telefonu do drugiego - nawet jakiegoś zabytku, jak główny zdechnie...
i powiadomienie zawsze dojdzie.

Aleksander.

Data: 2011-07-26 18:27:09
Autor: niusy.pl
Jakie konto pocztowe z powiadomieniem SMS ?

UĹĽytkownik "Aleksander" <fake@fake.fake>

[...]

Nie musi być ciągła transmisja tak, jak nie jest ciągła między serwerami.

Nie dość, że są to za każdym razem "zjadane"
bajty - zuĹĽywana bateria + niepotrzebne promieniowanie :P ;)

NiewÄ…tpliwie coĹ› to kosztuje, ale nie demonizuj.

[...]

To czemu chcesz ten sms ?

[...]

Co Ci po powiadomieniu jak i tak musisz pocztę odebrać ?

Data: 2011-07-29 22:22:55
Autor: Aleksander
Jakie konto pocztowe z powiadomieniem SMS ?

Nie musi być ciągła transmisja tak, jak nie jest ciągła między serwerami.

No nie ciągła - ale co parę minut - inaczej w jaki sposób telefon
ma się dowiedzieć, że jest nowa poczta w skrzynce ? Musi ją sprawdzać...
I jeśli powiadomienie ma być szybkie, to musi sprawdzać często.
Stąd określenie "ciągła transmisja" ...

[...]

No SMS raz na parÄ™ dni... jest jak najbardziej OK :)
Ale pikanie co minutę czy parę minut... mi zupełnie niepotrzebne.

[...]

Nie muszę - w powiadomieniu mam nadawcę i tytuł (albo przynajmniej część
tytułu) - to w wielu przypadkach wystarcza aby wiedzieć o co chodzi.
Poza tym - dobrze jest wiedzieć, że coś na Ciebie czeka w skrzynce.

To tak jak z listem poleconym na tradycyjnej poczcie...
Mógłbyś się spytać - po co Ci awizo, skoro i tak musisz odebrać pocztę ;)
Dzięki awizo nie musisz jechać na pocztę codziennie i sprawdzać
czy coś na Ciebie nie czeka, tylko ... jedziesz odebrać konkretny list.

Jakie konto pocztowe z powiadomieniem SMS ?