Jakie konto ze sprawnie dzia?aj?cym powiadomieniami itp.

Data: 2014-02-09 01:20:13
Autor: piotr
Jakie konto ze sprawnie dzia?aj?cym powiadomieniami itp.
Witam,

Szukam jakiego¶ konta ROR, do którego nie będę musiał dopłacać (czyli brak opłaty za prowadzenie, brak opłaty za kartę debetow± i wszystkie bankomaty bez prowizji, może być po osi±gnięciu pewnego pułapu wydatków, bo z kart korzystam często, a obroty na koncie będ± rzędu 7 tys. zł miesięcznie), do którego miałbym wygodny dostęp przez internet (np. stary mBankowy jest dla mnie OK) i żeby mieć sprawnie działaj±ce powiadomienia na pocztę elektroniczn± (jak np. w BZ WBK - natychmiastowe powadamianie o transakcjach).

Interesuj± mnie więc wasze praktyczne do¶wiadczenia w tym zakresie.

Pozdrawiam serdecznie,

Piotr

Data: 2014-02-09 09:28:07
Autor: W
Jakie konto ze sprawnie dzia?aj?cym powiadomieniami itp.
 wystukał, co następuje:

[...]

Hm... Alior Sync (sic!)? Ma sprawnie działaj±ce powiadomienia i jest całkiem darmowy...

Data: 2014-02-09 10:36:41
Autor: xbartx
W dniu 09.02.2014 10:28, W pisze:

Hm... Alior Sync (sic!)? Ma sprawnie działaj±ce powiadomienia i jest całkiem
darmowy...

Synek jak najbardziej tylko jego www może być nie do przełknięcia tym bardziej, że wspomina o starym mBanku. Może też być Alior, bo tutaj www jest już zdecydowanie lepsze niż Synka no ale to też kwestia gustu czy się spodoba.

Xenocide

Data: 2014-02-09 01:46:07
Autor: piotr
[...]

W razie czego a la nowy mBank też może być, ale nie chcę np. jakich¶ udziwnionych uwierzytelnień jak maskowane hasło w WBK, IMHO potwierdzaj±cy SMS dla przelewów na niezaufane konta w zupełno¶ci wystarczy. Gdyby jeszcze SMS-y powiadomiaj±ce za każdym razem podawały także stan konta... Miałem to kiedy¶ w BPH, ale to była jedyna zaleta ich konta Sezam.

Piotr

Data: 2014-02-09 11:06:13
Autor: J.F.
Jakie konto ze sprawnie dzia?aj?cym powiadomieniami itp.
Dnia Sun, 9 Feb 2014 01:46:07 -0800 (PST), piotr@kozarzewski.org
W razie czego a la nowy mBank też może być, ale nie chcę np. jakich¶
udziwnionych uwierzytelnień jak maskowane hasło w WBK,

Ale to dla twojego dobra :-) WBK mia chyba nadzwyczajnie duza ilosc roznych atakow, nie wiem -
przypadek czy podpadl komus. Upierdliwe, ale zawsze to jakies
utrudnienie. Zreszta cos pisali ze mozna wylaczyc.

IMHO potwierdzaj±cy SMS dla przelewów na niezaufane konta w zupełno¶ci wystarczy.

Widziales obok watek routera - sprowokuja cie do dodania konta do
zaufanych i pojdzie.

J.

Data: 2014-02-09 02:44:33
Autor: piotr
[...]

Dopiero będzie można wył±czyć, ale nie chcę więcej u nich konta. Zreszt± w np. mBanku nie ma maskowanego hasła i nie słyszałem, aby był to realnie słaby punkt w ich zabezpieczeniach.

>IMHO potwierdzaj±cy SMS dla przelewów na niezaufane konta w zupełno¶ci wystarczy.

Widziales obok watek routera - sprowokuja cie do dodania konta do
zaufanych i pojdzie.

A jakby było maskowane hasło, to ten go¶ć by nie dał się wrobić? ;)
Niekórzy zapisuj± PIN na karcie...

Piotr

Data: 2014-02-09 17:22:53
Autor: J.F.
Jakie konto ze sprawnie dzia?aj?cym powiadomieniami itp.
Dnia Sun, 9 Feb 2014 02:44:33 -0800 (PST), piotr@kozarzewski.org
[...]

Ale nie wiadomo czemu - zabezpieczenia raczej te same, nikt ich nie
wzial pod lupe ?

[...]

Kto wie - na pewno byloby im trudniej zalogowac sie drugi raz. Limit dzienny moglby zadzialac itp

Niekórzy zapisuj± PIN na karcie...

Ale jej nie gubia.

Hm, poprosic o wpisanie 4 cyfr z karty, a wczesniej wlaczyc
delikwentowi kamere :-)

J.

Data: 2014-02-09 11:52:19
Autor: radar
W dniu 2014-02-09 10:46, piotr@kozarzewski.org pisze:
Gdyby jeszcze SMS-y powiadomiaj±ce za każdym razem podawały także stan konta...

Mam GUP z kart± paliwow±. Obecnie jest konkurs co setna transakcja
wygrywa 10zł. Natychmiast po zakupie przychodzi sms ze stanem konta.
Bardzo fajnie to działa - może maj± to normalnie w standardzie.

--
radar

Data: 2014-02-09 12:07:31
Autor: Robert Tomasik
Jakie konto ze sprawnie dzia?aj?cym powiadomieniami itp.
Użytkownik <piotr@kozarzewski.org> napisał w wiadomo¶ci news:3c82c2c2-69b5-4fe2-9358-85e371a5dcfagooglegroups.com...

[...]

BPH by spełniał Twoje warunki z tym, że naliczaj± kilka złotych za konto. Natomiast powiadomienia działaj± skutecznie.

Data: 2014-02-09 04:35:57
Autor: piotr
Jakie konto ze sprawnie dzia?aj?cym powiadomieniami itp.
BPH by spełniał Twoje warunki z tym, że naliczaj± kilka złotych za konto. Natomiast powiadomienia działaj± skutecznie.

Nie chcę nigdy więcej BPH - o ile ich bankowo¶ć internetowa była w miarę w porzadku, o tyle cała reszta... szczyty niekompetencji. Być może od tamtej pory (odszedłem z 5 lat temu) poprawili się, ale nie chce mi się sprawdzać.

Piotr

Data: 2014-02-09 11:07:06
Autor: WAM
On Sun, 9 Feb 2014 01:20:13 -0800 (PST), piotr@kozarzewski.org wrote:

żeby mieć sprawnie działaj±ce powiadomienia na pocztę elektroniczn± (jak np. w BZ WBK - natychmiastowe powadamianie o transakcjach).
W BZWBK mozna miec powiadomienia o transakcjach na @ za darmo? W KGP?

WAM
--
www.wpolskichgorach.pl
www.spanienamazurach.pl

Data: 2014-02-09 02:40:48
Autor: piotr
Jakie konto ze sprawnie dzia?aj?cym powiadomieniami itp.
W BZWBK mozna miec powiadomienia o transakcjach na @ za darmo? W KGP?

Mam konto "Wydajesz i zarabiasz" i powiadomienia emailowe mam za darmo. Ale chcę z niego zrezygnować i szukam alternatywy.

Piotr

Data: 2014-02-09 11:55:04
Autor: radar
W dniu 2014-02-09 11:40, piotr@kozarzewski.org pisze:
Mam konto "Wydajesz i zarabiasz" i powiadomienia emailowe mam za darmo. Ale chcę z niego zrezygnować i szukam alternatywy.

W Sync fajnie działa powiadomienie @. Dla dowolnych rodzajów wydatków
(przelew, karta, etc.):

Uprzejmie informujemy, że rachunek xx...xxx został obci±żony kwot±
xxx,xx PLN.
Tytuł zlecenia: Transakcja kart± debetow±;obci±żenie xxx,xx PLN z
dnia:2014-01-17 Kod MCC 4900
Saldo rachunku po operacji: xxx,xx PLN

Uwaga:
Wiadomo¶ć została wygenerowana automatycznie i nie należy na ni±
odpowiadać. W razie
pytań lub w±tpliwo¶ci prosimy o kontakt pod numerem 19 506 (z zagranicy
+48 12 19 506)

Z poważaniem
Zespół Alior Sync
Alior Sync oddział Alior Banku S.A.
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy
KRS: 0000305178, REGON: 141387142, NIP: 1070010731
Kapitał zakładowy: 635 829 650 PLN (opłacony w cało¶ci)

--
radar

Data: 2014-02-09 04:37:40
Autor: piotr
[...]

Wygl±da bardzo dobrze, dzięki!

Piotr

Data: 2014-02-13 12:06:39
Autor: boa
Jakie konto ze sprawnie dzia??ajÄ?cym powiad omieniami itp.
W dniu 09-02-2014 11:40, piotr@kozarzewski.org pisze:
W BZWBK mozna miec powiadomienia o transakcjach na @ za darmo? W KGP?

Oczywiście że tak - działa natychmiastowo, zaraz po transakcji kartą mam sms
(sms to oczywiście ficzer - przekierowanie z mejla (plusnet))

Nie znalazłem innych w pełni darmowych banków z natychmiastowym gratisowym powiadomieniem poza Aliorsync i WBK

Data: 2014-02-09 12:13:31
Autor: S
Jakie konto ze sprawnie dzia?aj?cym powiadomieniami itp.
W Meritum mam ROR z powiadomieniami o przychodz±cych przelewach na e-mail. Obecnie karty nie posiadam, ale z tego co wiem to jest darmowa. Chyba jaki¶ limit, je¶li chodzi o wszystkie bankomaty bez prowizji.

Dostęp przez www sobie chwalę, poczt± wewnętrzn± szybko odpisuj± na zapytania. Ponieważ można założyć KO z nielimitowanymi przelewami, w praktyce ¶rodki leż± na 3%. Bezkonkurencyjna oferta moim zdaniem.

Data: 2014-02-09 04:36:55
Autor: piotr
On Sunday, February 9, 2014 12:13:31 PM UTC+1, S wrote:
[...]

Dzięki za informację, sprawdzę.

Piotr

Data: 2014-02-09 13:42:26
Autor: Grzexs
Jakie konto ze sprawnie dzia??ajÄ?cym powiad omieniami itp.
-- -- -- -- S (2014-02-09 12:13) -- -- -- --
W Meritum mam ROR z powiadomieniami o przychodzÄ…cych przelewach na
e-mail. Obecnie karty nie posiadam, ale z tego co wiem to jest darmowa.
Chyba jakiś limit, jeśli chodzi o wszystkie bankomaty bez prowizji.

Trzeba wydać 200 PLN, by była darmowa.

Dostęp przez www sobie chwalę, pocztą wewnętrzną szybko odpisują na
zapytania. Ponieważ można założyć KO z nielimitowanymi przelewami, w
praktyce środki leżą na 3%. Bezkonkurencyjna oferta moim zdaniem.

Meritum byłby niezły, gdyby nie to 200.

Jest jeszcze Volkswagen Bank – wszystko darmo, tylko wypłaty z bankomatów poniżej 400 PLN płatne.
--
Grzexs

Data: 2014-02-09 13:46:06
Autor: Klebespachtel
W dniu 2014-02-09 13:42, Grzexs pisze:
[...]

Zmień sobie zarabiające na proste to nie trzeba będzie.

Data: 2014-02-09 13:50:36
Autor: S
W dniu 2014-02-09 13:46, Klebespachtel pisze:
[...]

SzczegĂłlnie, ĹĽe zarabiajÄ…ce juĹĽ nie zarabia - zdaje siÄ™, ĹĽe tylko do 31.12.2013 oddawali 1% transakcji.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2014-02-09 13:59:13
Autor: Klebespachtel
W dniu 2014-02-09 13:50, S pisze:
[...]

Z drugiej strony w nowej TOiP (dla prostego) wprowadzili rozgraniczenie na pierwsze dwie oraz kolejne wypłaty z bankomatów. Na razie obydwie operacje 0zł ale skoro to wprowadzili to pewnie będą na tym strzyc w przyszłości. Dlatego ja zostaję przy zarabiającym ;).

Data: 2014-02-09 13:48:44
Autor: Imka
Dnia Sun, 09 Feb 2014 13:42:26 +0100, Grzexs napisał(a):

[...]

W Meritum do Prostego Konta Osobistego karta debetowa jest darmowa
bezwarunkowo.
I o żadnym limicie na wypłaty z bankomatów w Polsce też nie słyszałam -
coś mi umknęło?

--
Imka

Data: 2014-02-09 14:09:59
Autor: Grzexs
[...]

Mam "Konto zarabiajÄ…ce". I tam karta - o ile siÄ™ jÄ… ma - nie jest darmowa bezwarunkowo.

--
Grzexs

Data: 2014-02-09 13:49:44
Autor: S
[...]

Sądzę, że się mylisz. Taki warunek w Meritum był dla starych kart debetowych, które dawały 1% zwrotu transakcji. Z tego, co widzę w TOiP dla nowych tak nie ma.

Bankomaty są za darmo. Właśnie sprawdziłem.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2014-02-09 14:04:52
Autor: Grzexs
[...]

Ja się pozbyłem starej, a nowej nie mam, więc jakoś mi to umknęło. Trzymam to konto ze względu na "stare" oprocentowanie oszczędnościowych, ale się chyba pozbędę.
--
Grzexs

Data: 2014-02-09 19:45:56
Autor: S
W dniu 2014-02-09 14:04, Grzexs pisze:
Ja się pozbyłem starej, a nowej nie mam, więc jakoś mi to umknęło.
Trzymam to konto ze względu na "stare" oprocentowanie oszczędnościowych,
ale się chyba pozbędę.

3,1% jest na starym KO wobec 3% na nowym. Zysk wątpliwy, a w pierwszym wypadku jest tylko 1 wypłata w miesiącu darmo, zaś w drugim bez limitów. Ja mam oba konta oszczędnościowe, ale w zasadzie sens widzę w korzystaniu z nowego.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2014-02-09 21:15:03
Autor: Grzexs
[...]

3,1% jest na starym KO wobec 3% na nowym. Zysk wÄ…tpliwy, a w pierwszym
wypadku jest tylko 1 wypłata w miesiącu darmo, zaś w drugim bez limitów.
Ja mam oba konta oszczędnościowe, ale w zasadzie sens widzę w
korzystaniu z nowego.

Ja nie widzę chwilowo żadnego sensu, ale jakoś nie mam woli politycznej, by coś z tym zrobić. Konto jest darmowe, więc niech sobie będzie. Mam inne, których bardziej używam.

--
Grzexs

Jakie konto ze sprawnie dzia?aj?cym powiadomieniami itp.