Jakie kroki prawne przeciwko spamerowi

Data: 2012-04-10 15:46:54
Autor: Robert Tomasik
Jakie kroki prawne przeciwko spamerowi
Użytkownik "jacki" <collector@idealan.pl> napisał w wiadomości news:jm0vr9$rfk$1news.task.gda.pl...
Jak wyglądają kolejne kroki prawne? Gdzie zgłosić, w jaki sposób przedstawić dowód? Nie jestem prawnikiem a chciałbym z raz pociągnąć sprawę do końca.

Udajesz sie z wydrukiem tego maila oraz wydrukiem tzw. nagłówka technicznego do najbliższej Ci jednostki Policji, gdzie składasz zawiadomienie o wykroczeniu.

Data: 2012-04-11 10:44:46
Autor: jacki
Jakie kroki prawne przeciwko spamerowi
W dniu 2012-04-10 15:46, W odpowiedzi na Twój (Robert Tomasik) list-piszę Ci:

Dziękuję.

Jakie kroki prawne przeciwko spamerowi