Jakie kupić małe auto za 8tys z ł?

Data: 2009-06-01 07:53:27
Autor: Gabriel'Varius'
Jakie kupić małe auto za 8tys z ł?
Użytkownik Rudy napisał:
Możecie mi doradzić jakie warto kupić małe auto do 8 tys. złotych? Ma być małe, ekonomiczne i możliwie bezawaryjne. Wiem że za te pieniądze nie ma za bardzo co wybrzydzać ale może któreś będzie lepsze niż inne. Aha no i raczej nie diesel tylko benzynka a najlepiej jeszcze lpg.
Proszę w wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
8100 dalem w tamtym roku za 8 letnia "zabe" z pierwszych rak. Auto nie ma tylko klimy i skory.

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-06-02 20:24:30
Autor: jack
Użytkownik Rudy napisał:
> [...]
> Pozdrawiam
8100 dalem w tamtym roku za 8 letnia "zabe" z pierwszych rak. Auto nie ma tylko klimy i skory.
pozdrawiam

--          -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde
Prosze oświeć mnie:co to żaba???
pozdro.jack

Data: 2009-06-08 06:08:58
Autor: Gabriel'Varius'
Jakie kupićmałe auto za 8tys z ł?

8100 dalem w tamtym roku za 8 letnia "zabe" z pierwszych rak. Auto nie ma tylko klimy i skory.
pozdrawiam

Prosze oświeć mnie:co to żaba???
Renault TWINGO :-)

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --