Jakie laptopy bez pocierade艂ka?

Data: 2010-03-05 20:28:20
Autor: PrzemekM
Jakie laptopy bez pocierade艂ka?
On 2010-03-05 19:50, Przemys艂aw Adam 艢miejek wrote:
Witam,

moje Lenovo dogorywa i chcia艂em sobie kupi膰 nowy sprz臋t. Niestety
wszystkie modele jakie widuj臋 na p贸艂kach maj膮 pocierade艂ko, kt贸re mi
przeszkadza.

Troch臋 mo偶e nie na temat... ale zawsze mo偶esz je wy艂膮czy膰. Ja tak robi臋.
Wtedy wyb贸r stanie si臋 wi臋kszy.
--
Przemek

Data: 2010-03-05 21:00:46
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek

On 2010-03-05 19:50, Przemys艂aw Adam 艢miejek wrote:
Witam,

[...]

No ostatecznie tak, ale wtedy to miejsce nie jest p艂askie, tylko r臋ka
haczy. :( Ale ju偶 to analizuj臋, bo z g贸glania na razie s艂abo mi wychodzi
bez :(

Wtedy wyb贸r stanie si臋 wi臋kszy.

A w ka偶dym da si臋 wy艂膮czy膰?

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Data: 2010-03-05 22:01:13
Autor: PrzemekM
On 2010-03-05 21:00, Przemys艂aw Adam 艢miejek wrote:

No ostatecznie tak, ale wtedy to miejsce nie jest p艂askie, tylko r臋ka
haczy. :( Ale ju偶 to analizuj臋, bo z g贸glania na razie s艂abo mi wychodzi
bez :(

EEEEeeee, z tym haczeniem to przesadzasz :)

Wtedy wyb贸r stanie si臋 wi臋kszy.

A w ka偶dym da si臋 wy艂膮czy膰?

Nie wiem. Mia艂em Lenovo R61 i wy艂膮czy艂em. Mam Dell E6500 i te偶 wy艂膮czy艂em.

--
Przemek

Data: 2010-03-05 22:24:54
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek

On 2010-03-05 21:00, Przemys艂aw Adam 艢miejek wrote:

[...]

Od 2 lat mam lenowo bez i wiem jaki to luksus. Suwam tam r臋k膮 cz臋sto...

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Jakie laptopy bez pocierade艂ka?