Jakie lata Wam kontroluja?

Data: 2009-06-16 19:28:55
Autor: ITBS
Jakie lata Wam kontroluja?
Kontrole US, UKS w tym roku sprawdzaja ktore lata (VAT, CIT)? Jest jakas regula?

ITBS

Data: 2009-06-16 12:29:49
Autor: witek
Jakie lata Wam kontroluja?
ITBS wrote:
Jest jakas regula?

tak. zgodnie z ekonomią. Maksymalizacja zysków.
Tak, zeby jak najwięej odsetek karnych wyszło, ale żeby zdążyć przed przedawnieniem.

Data: 2009-06-16 20:37:11
Autor: ITBS
Jakie lata Wam kontroluja?
witek napisal:

Tak, zeby jak najwięej odsetek karnych wyszło, ale żeby zdążyć przed przedawnieniem.

Czyli co- tylko 2004 z definicji? Az mi sie wierzyc nie chce....

ITBS

Data: 2009-06-16 19:50:10
Autor: Jacek_P
Jakie lata Wam kontroluja?
ITBS napisal:
Czyli co- tylko 2004 z definicji? Az mi sie wierzyc nie chce....

2003. Nie z definicji. Z racjonalnej checi uzyskania jak
najwiekszej premii od jak najwiekszej grzywny.
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-06-16 22:33:44
Autor: ITBS
Jakie lata Wam kontroluja?
Ale 2003 w VAT juz za pozno, albo sie myle?

ITBS

Data: 2009-06-16 22:38:34
Autor: spp
Jakie lata Wam kontroluja?
ITBS pisze:
Ale 2003 w VAT juz za pozno, albo sie myle?

ITBS

A na co nie jest za późno?
--
spp

Data: 2009-06-16 23:07:17
Autor: ITBS
Jakie lata Wam kontroluja?
Nie jest chyba za pozno na CIT? Bo rozliczenie skladalo sie do marca 2004.

ITBS

Data: 2009-06-16 23:21:10
Autor: spp
Jakie lata Wam kontroluja?
ITBS pisze:

Nie jest chyba za pozno na CIT? Bo rozliczenie skladalo sie do marca 2004.

Czyli innymi sowy jest jest sześć lat a nie pięć?

--
spp

Data: 2009-06-16 23:52:19
Autor: Leszek
Jakie lata Wam kontroluja?
In article <h192c7$h7f$1@news.onet.pl>, spp@op.pl says...>
ITBS pisze:

> Nie jest chyba za pozno na CIT? Bo rozliczenie skladalo sie do marca 2004.

Czyli innymi sowy jest jest szesc lat a nie piec?

Jest piec, ale jak sie policzy, to wychodzi tak jakby szesc.

Data: 2009-06-19 00:57:12
Autor: Gotfryd Smolik news
Jakie lata Wam kontroluja?

ITBS pisze:

Nie jest chyba za pozno na CIT? Bo rozliczenie skladalo sie do marca 2004.

Czyli innymi sowy jest jest szesc lat a nie piec?

Jest piec, ale jak sie policzy, to wychodzi tak jakby szesc.

....do siedmiu, jak faktura ze stycznia a kontrola w grudniu.

  Plus "przedłużenie" jeśli toczy się postępowanie (o którym podatnik
np. mógł zapomnieć :>) i wątpliwości dotyczące dowodów których skutki
"przenoszą" się na lata następne (straty, amortyzacja, odliczenia, ulgi).

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-06-17 05:07:52
Autor: Jacek_P
Jakie lata Wam kontroluja?
spp napisal:
ITBS pisze:
> Nie jest chyba za pozno na CIT? Bo rozliczenie skladalo sie do marca 2004.
Czyli innymi sowy jest jest sześć lat a nie pięć?

Tak 'jakby'. Licze sie piec lat, ale nie od konca roku rozliczanego,
lecz od konca roku, w ktorym nastapilo zlozenie rozliczenia,
wiec efektywnie wychodzi szesc.
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-06-19 13:45:37
Autor: Herald
Jakie lata Wam kontroluja?
Dnia Wed, 17 Jun 2009 05:07:52 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

[...]

W skrajnym przypadku SIEDEM lat (bez np. dwóch minut) :)

Data: 2009-06-17 08:07:20
Autor: spp
Jakie lata Wam kontroluja?
ITBS pisze:
Ale 2003 w VAT juz za pozno, albo sie myle?

Deklaracja VAT za grudzień jest składana w styczniu - więc pewnie VAT też.

--
spp

Data: 2009-06-17 08:40:49
Autor: ITBS
Jakie lata Wam kontroluja?
Tak, ale poniewaz VAT rozlicza sie miesiecznie, a nie rocznie, to tylko grudzien

ITBS

Jakie lata Wam kontroluja?