Jakie lekkie i tanie obręcze do XC?

Data: 2009-05-05 12:57:12
Autor: sebekfireman
Jakie lekkie i tanie obręcze do XC?
Ja obecnie jeżdżę na obręczach Accentach Offrider i nie ma im nic do
zarzucenia - bardzo dobra obręcz. Wcześniej miałem Mavicki X221 i
SunRimsy SubIV i Accenty wypadają przy nich tak samo dobrze. A jak nie
widać różnic to po co przepłacać.
Na Allegro Offridery za 49 zł masz.

Data: 2009-05-06 11:37:48
Autor: Mamut
Jakie lekkie i tanie obręcze do XC?
sebekfireman@gmail.com {sebekfireman@gmail.com} naskrobał:
[...]

Też mam offridery i jestem umiarkowanie zadowolony. Większych problemów nie mam ale jakoś lekko mi sie rozcentrowywują. Co jakiś czas muszę korygować. Inna sprawa, że waże dużo i czasem jeżdżę z sakwami.
Ich realna waga to ok. 485-490g. Dla kogos kto waży 60kg spokojnie wystarczą.

Jakie lekkie i tanie obręcze do XC?