Jakie lekkie i tanie obręcze do XC?

Data: 2009-05-06 13:03:37
Autor: cynamoon
Jakie lekkie i tanie obręcze do XC?

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości
news:gtq430$ftp$1inews.gazeta.pl...
Jakie byście polecili lekkie (~450 g) i tanie (<150 zł za 2 szt.) obręcze
do
XC (26")?

Sun rims CR18..

ja mam 36  ale wersja 32 też chyba jest  ok.
Marek

Data: 2009-05-06 14:55:47
Autor: Wojtek Paszkowski
Jakie lekkie i tanie obręcze do XC?
"cynamoon" <woszczyzna@gazeta.pl> wrote in message

Sun rims CR18..

dobrze hamują Ci na deszczu? Mam jedną sztukę i zachowują się bardzo dziwnie - na sucho
ok, ale w większym deszczu jest tragedia - dopóki się przez kilku chwil
hamowania nie osuszą, to praktycznie klocki ich nie łapią. Tylko Koolstopy jakoś
sobie z moją CR18 radzą, ale za to działają zerojedynkowo - co akurat na mokrej
nawierzchni jest mało porządane.

Natomiast wyraźnie wolniej się zużywają niż inne - widać coś za coś.

pozdr

Data: 2009-05-06 15:27:52
Autor: cynamoon
Jakie lekkie i tanie obręcze do XC?

Użytkownik "Wojtek Paszkowski" <wo.pa@nawirtualnej.polsce> napisał w
wiadomości news:gts1eu$ilm$2news.wp.pl...
> [...]

jakoś
sobie z moją CR18 radzą, ale za to działają zerojedynkowo - co akurat na

ja używam klocków jagwire ( tych najtańszych za ok 10 pln para)
hamowanie w deszczu jest tak samo ułomne jak w przypadku innych zbliżonych
cenowo obręczy, które wcześniej posiadałem  (Rigida, Vuelta) ale da się
wytrzymać

Natomiast wyraźnie wolniej się zużywają niż inne - widać coś za coś.
no i nie pekają i nie centrują się na byle krawężniku ( przez trzy lata
jeżdżenia nie mialem potrzeby użycia klucza do centrowania....zapomnialem
kiedy go ostatni raz widziałem i w ogóle gdzie go wkitrałem.
Marek

Jakie lekkie i tanie obręcze do XC?