Jakie letnie opony 225/40/R18?

Data: 2011-11-29 22:01:11
Autor: Rafał Grzelak
Jakie letnie opony 225/40/R18?
to wrote:

Przyszła pora na zmianę opon. W tym sezonie "dojeździłem" CSC2. Co proponujecie jako następce? Z CSC2 byłem zadowolony, więc może nie kombinować, tylko kupić CSC5? A może pokombinować i sprawić sobie Federale RS-R (semi-slick)? Czy takie gumy sprawdzą się w ogóle w codziennej eksploatacji?

Priorytet to dla mnie trakcja przy ruszaniu, na drugim miejscu
hamowanie, na trzecim zakręty (bo tutaj każda guma w tym rozmiarze
jest aż za dobra jak na jazdę po zwykłych drogach).

Wygląd, głośność, trwałość bez znaczenia. Trakcja na śniegu też. ;)

Frigo!

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-11-29 22:04:32
Autor: to
Jakie letnie opony 225/40/R18?
begin Rafał Grzelak
Frigo!

Nie ma w tym rozmiarze. :>

PS. Ty sam jesteÅ› frigo.

Data: 2011-11-29 22:05:21
Autor: Rafał Grzelak
Jakie letnie opony 225/40/R18?
to wrote:

begin Rafał Grzelak

> Frigo!

Nie ma w tym rozmiarze. :>

Moze jeszcze urosnie... ;d

PS. Ty sam jesteÅ› frigo.

Gdzieeeee tam... ja mam Pirelli o nieznanym mi przebiegu. ;p

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-11-29 23:17:00
Autor: Przemys³aw Czaja
Jakie letnie opony 225/40/R18?
to wal±c jednym palcem w klawisze napisa³:

begin Rafa³ Grzelak

Frigo!

Nie ma w tym rozmiarze. :>

Ale Furio ju¿ prawie, prawie :)