Jakie macie metody łapania takich strzałów jak dzi¶ ?

Data: 2010-12-21 19:35:08
Autor: george
Jakie macie metody łapania takich strzałów jak dzi¶ ?
Jedn± jest oczywi¶cie bycie na longu dopóki Fed drukuje,

ale mi chodzi o co¶ innego. Z jednej strony chciałbym skrócić do niezbędnego minumum
czas wystawienia na ryzyko a z drugiej zmaksymalizować zysk...

george

Data: 2010-12-21 22:32:18
Autor: Joachim
W dniu 2010-12-21 19:35, george pisze:
[...]

Najlepiej chyba wzi±ć kredyt w CHF na 30 lat.

(spoooko, pan Belka dwa tygodnie temu mówił, że PLN się będzie umacniać)

J.

Jakie macie metody łapania takich strzałów jak dzi¶ ?