Jakie macie metody na uszczkniecie ceny przy zakupie

Data: 2009-04-04 12:08:56
Autor: Wiesław
Jakie macie metody na uszczkniecie ceny przy zakupie

to wszystko zależy od sprzedającego, mam kolegę co uparł się na cenę x i ani grosza nie spuszcza i kupujący choć by nie wiem co to nie uszczknie, ja ostatnio sprzedawałem auto, przyjechał gość pyta się to za ile pójdzie, ja mu na to a ile dajesz on że xxxxx a ja mu na to ok i sprzedałem, bo mnie w przeciwieństwie do kolegi na sprzedaży zależało.
pozdrawiam Wiesław

Jakie macie metody na uszczkniecie ceny przy zakupie