Jakie macie prognozy dla WIG20?

Data: 2009-02-26 20:59:44
Autor: Dieter
Jakie macie prognozy dla WIG20?
D.

Data: 2009-02-26 21:05:00
Autor: Gekko
Jakie macie prognozy dla WIG20?
5000pkt do 2012

raczej wczesniej niz pozniej...

Gekko

Data: 2009-02-26 21:24:24
Autor: Zbyszek
Jakie macie prognozy dla WIG20?
Dnia 26-02-2009 o 20:59:44 Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a):

D.

jakis boczniak sie na razie kroi .
Potem stawiam na wybicie gora.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-02-26 21:42:48
Autor: Fidelio
Jakie macie prognozy dla WIG20?
WIG20  będzie chodził jak mu Ameryka zagra.
A perpsektywy tamtejszych indeksów zbyt wesołe nie są.
Na razie konsolidacja w kanale 1350-1450.

Data: 2009-02-26 22:07:36
Autor: hedd
Jakie macie prognozy dla WIG20?
w najblizszym czasie (do miesiaca) - podrygi w okolice 1600, a potem zjazd (2-6 mcy) do okolic 1000

hedd

Data: 2009-02-26 23:16:05
Autor: cgl
hedd pisze:
w najblizszym czasie (do miesiaca) - podrygi w okolice 1600, a potem zjazd (2-6 mcy) do okolic 1000

hedd

Dokladnie 1000 bedzie na hehe bank :)

Data: 2009-02-26 22:21:15
Autor: Sheen
Jakie macie prognozy dla WIG20?
Jutro 1456 na FW20H09. W przyszłym tygodniu ok. 1530. Minimum tej bessy za nami (1237).

Data: 2009-02-26 22:23:03
Autor: Lackyluke
Jakie macie prognozy dla WIG20?
Moim zdaniem w ciagu 3 sesji wyjasni sie, a byc moze juz jutro. Obecnie L ale nie przywiazuje sie do pozycji. Plan B to 1080 na FW20.

Lackyluke

Data: 2009-02-26 23:11:54
Autor: george
Jakie macie prognozy dla WIG20?

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:go6sbe$ge6$1inews.gazeta.pl...
D.
w jakiej perspektywie ?

Data: 2009-02-26 23:23:46
Autor: Dieter
Jakie macie prognozy dla WIG20?
Rok, dwa.

D.

Data: 2009-02-27 00:16:50
Autor: george
Jakie macie prognozy dla WIG20?

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:go74pg$s2l$1inews.gazeta.pl...
Rok, dwa.

D.

strasznie trudna sprawa taka "daleka" prognoza...
moze juz WIG20 nie bedzie :)... a juz raczej nie w obecnym kształcie.

niemniej jednak za 18 miesiecy do 2500 powinniśmy dotrzeć.
Do tego czasu bedziemy obijać sie w dość szerokim "boczniaku"..

george

Data: 2009-02-27 08:02:38
Autor: iktorn
Jakie macie prognozy dla WIG20?
Dieter pisze:
Rok, dwa.

D.

Takie czasy, że łatwiej pokusić się o prognozę na "za dwa lata" niż na następny miesiąc. Imho już w najbliższym czasie produkcja przemysłowa osiągnie takie dołki, że w następnym roku rdr będzie na plus lub chociażby zacznie wolniej spadać heh i zacznie się ruch w górę.
A póki co cholera wie, wydaje się, że zejście na 1000pkt jest dość prawdopodobne.

Data: 2009-02-28 09:16:22
Autor: Aleksander Prokop
iktorn pisze:
Dieter pisze:
[...]

Fajne.
Ja niestety nie mam prognoz

Data: 2009-02-26 23:13:38
Autor: mwojc
Jakie macie prognozy dla WIG20?
1100 jeszcze w marcu.

--
Marek

Data: 2009-02-27 01:27:40
Autor: kogutek
Jakie macie prognozy dla WIG20?

Ujowe.

Data: 2009-02-27 01:35:30
Autor: kszyntar
Jakie macie prognozy dla WIG20?
On 26 Lut, 20:59, "Dieter" <die...@autograf.pl> wrote:
D.

zjazd w najbliższych dniach w okolice 1150, potem kilkumiesięczne
odbicie maksymalnie do 1900,
potem dlugie i męczące osuwanie w kierunku 1000 punktów gdzie
przewiduję koniec bessy -
najwcześniej w drugiej połowie 2010, ale pewnie dopiero w 2011.

K.

Data: 2009-02-27 07:33:34
Autor: Moris
Jakie macie prognozy dla WIG20?
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): W 18 miesięcy (08.2010) WIG20 do około 2500.
Koreluje to w jakis sposób z Twoimi prognozami?
M.

Data: 2009-02-27 15:19:11
Autor: andrew08
Jakie macie prognozy dla WIG20?
On Feb 26, 2:59 pm, "Dieter" <die...@autograf.pl> wrote:
D.

Cosik czuje ze cos tam znowu  masz w rekawie , kiedy sie podzielisz z
nami ???
Pozdrawiam .

Data: 2009-02-28 00:22:49
Autor: Dieter
Jakie macie prognozy dla WIG20?
Soon.

D.

Data: 2009-02-27 16:27:21
Autor: Endriu
Jakie macie prognozy dla WIG20?
Po wprost książkowym "przebiciu dołem" dolnej lini trójkąta zwyżkującego, po której nastąpiła kontynuacja trendu zniżkującego ( "AT" Murfhy-ego), wydawało by się że wykres zmiarza ku formacji spodka będącej foramcją odwrócenia trendu....

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/17d65e3f722a8242.html

Z AT Murphy'ego"niestety"  można dowiedzieć się  ze formacje spodka formują się bardzo bardzo ....długo.

P.S. Oczywiście jest to tylko wstępna hipoteza którą życie zweryfikuje 99 razy ....

Endriu

Data: 2009-02-27 17:23:36
Autor: Endriu
[...]

No chyba że  w lipcu będziemy mieli jakąś "większą poruchawkę"....

Krzysztof Jackowski widzi kryzys w lipcu roku 2009
http://www.youtube.com/watch?v=qXDK5qa80WE

Z pustą głową i rękami:
http://tiny.pl/bqk8

"[...] Pisząc te słowa, jeszcze nie wiem, jak będzie przebiegało i czym się
zakończy nieformalne spotkanie ministrów obrony państw NATO w Krakowie.
Ministrowie mają tam radzić nad dalszym przebiegiem tak zwanego utrwalania
demokracji w Afganistanie oraz przyszłością samego NATO. Wiadomo, że
Amerykanie kładą nacisk na potrzebę zwiększenia liczby wojsk Sojuszu w tym
kraju. Jest to trochę zagadkowe, bo jak dotąd zwiększanie kontyngentu
wojskowego w Afganistanie demokracji raczej tam nie sprzyja. Skłania to do
podejrzeń, że to całe umacnianie demokracji to tylko pretekst mający
uzasadnić koncentrację wojsk, których zasadniczym zadaniem będzie uderzenie
na Iran. Demokracja bowiem umacniana jest od paru dobrych lat również w
Iraku, ze skutkiem identycznym jak w Afganistanie. Jednak rzut oka na mapę
pozwala zauważyć, że Irak i Afganistan są dwoma ramionami kleszczy, którymi
można ściskać Iran. A ponieważ Izrael nie może się już doczekać, kiedy w
imię pokoju światowego, praw człowieków, wolności, równości i braterstwa
Iran zostanie skotłowany aż do gołej ziemi, podobnie jak to się stało z
Irakiem i Afganistanem, to nietrudno się domyślić, iż ministrowie będą mieli
nad czym radzić.[...]".

.....typu 11.09, która siłą rzeczy musiałaby wpłynąć na wykresy:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/569b98dfadd8e464.html

Endriu

Data: 2009-02-27 17:29:23
Autor: Endriu
Jakie macie prognozy dla WIG20?

....typu 11.09, która siłą rzeczy musiałaby wpłynąć na wykresy:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/569b98dfadd8e464.html

A właśnie Dieterze "cykliczny specjalisto", ile lat obejmuje cykl "większych" konfliktów zbrojnych na naszym globie, i z jaką datą wypada ci kolejny "większy" międzynarodowy konflikt zbrojny ?.

Endriu

Data: 2009-02-27 16:49:03
Autor: Bugatti
Jakie macie prognozy dla WIG20?
Użytkownik "Dieter"  napisał w wiadomości:

D.

http://img23.imageshack.us/img23/6701/wig20prognoza.png

Po przebiciu 1437 (+ 30 pkt potwierdzenia) wzrost. Następnie konsolidacja do 22.07 (+/- 5 sesji) i później sam nie wiem...być może koniec wzrostów. Myślę że ta data będzie bardziej znacząca dla USD i Euro (wzrost)

Bugatti

Data: 2009-02-27 17:08:11
Autor: ab
Jakie macie prognozy dla WIG20?
juz jakis czas temu wskazywalem na dolek w granicach 1250-1300, teoretycznie trafione jesli tylko dolki wytrzymaja bo jesli chodzi o stany to czekam az zejda jeszcze z 10%.

Data: 2009-02-27 18:20:49
Autor: maksWYTNIJTO
Jakie macie prognozy dla WIG20?

   Dno udeptane więc jazda do góry bo rynek wysprzedany.
   To jest kryzys wyłącznie medialny...jankesi nigdy sobie nie pozwolą    na wtope.

Data: 2009-02-27 11:19:06
Autor: macieks
On 27 Lut, 18:20, maksWYTNI...@lama.net.pl wrote:
   Dno udeptane więc jazda do góry bo rynek wysprzedany.
   To jest kryzys wyłącznie medialny...jankesi nigdy sobie nie pozwolą
   na wtope.

No bez przesady. Liczby nie kłamią. Stopa bezrobocia, spadek PBK,
spadek cen nieruchomości, spadek produkcji, spadek konsumpcji itp. I
dotyczy to wszystkich krajów na świecie.
Normalny etap cyklu gospodarczego. Pytanie kiedy się skończy i jak
duże szkody wyrządzi?

Data: 2009-02-27 21:35:44
Autor: maksWYTNIJTO
Jakie macie prognozy dla WIG20?

No bez przesady. Liczby nie kłamią. Stopa bezrobocia, spadek PBK,
spadek cen nieruchomości, spadek produkcji, spadek konsumpcji itp. I
dotyczy to wszystkich krajów na świecie.

  Słusznie zauważyłeś...a jakie niusy dostajesz od nierządu-polacy mogą spać
  spokojnie.Jakie świetlane prodnozy gospodarcze świat się walli...a u nas
  2% pkb a w przyszłym jeszcze więcej.

Data: 2009-02-27 13:49:29
Autor: macieks
On 27 Lut, 21:35, maksWYTNI...@lama.net.pl wrote:
> [...]

  spokojnie.Jakie świetlane prodnozy gospodarcze świat się walli....a u nas

Ja gram (walczę :) na giełdzie.

W politykę się nie bawię. Jaka partia by nie była dziś u władzy, to od
opozycji by dostawała baty i dobre rady.
ŻADNA PARTIA nic tu nie poradzi. Takie czasy.

I mimo, że teraz gram na S, wiem że przyjdą dobre czasy dla polskich
firm na GPW (jutro, za miesiąc, za rok?). Dużo mocniej się trzymamy
gospodarczo od nowych członków UE i tych starych również. G20 w
przyszłości, czemu nie :)
Życzę sukcesów na GPW, nie łapcie spadających noży ( a jak to było
dno, chętnie oddam zarobioną część, ku chwale większości optymistów :)

pzdr

Data: 2009-02-27 22:53:08
Autor: Virck

<maksWYTNIJTO@lama.net.pl> wrote in message news:1a16.00000035.49a84ea0newsgate.onet.pl...

[...]

Uspokoj sie....Kryzys to tylko 50% gospodarka, a drugie 50% nastroje....Dlatego nastroje nalezy uspokajac aby z tych 50% nie zrobilo sie 70%....
W USA na ulicach, w restauracjach kompletnie nie widac kryzysu...Ludzie jak chodz po 5th Ave tak chodzili wczesniej. Jak jedli w Red Lobster tak jedza, w Sizzler nadal czeka sie dlugo na table...Gdyby tak nie slyszec wszedzie w mediach, ze jest jakis kryzys, recesja to czlowiek nie dotkniety bezposrednio zapytalby sie ze zdziwieniem oh really?

Data: 2009-02-28 22:27:02
Autor: Archangell
[...]

A te fatalne dane gospodarcze w USA to wyssane z palca są tak?
http://stooq.com/kalendarium/?w=200908

Arch

Data: 2009-02-27 19:38:52
Autor: Dieter
Jakie macie prognozy dla WIG20?
Czy ja wiem, czy tylko medialny.

D.

Data: 2009-02-27 20:31:49
Autor: Bugatti
Jakie macie prognozy dla WIG20?
Użytkownik "Dieter" napisał w wiadomości:

Czy ja wiem, czy tylko medialny.

D.

W kwestii deficytu polskiej Policji owszem jest medialny. Jak dla mnie bzdurą jest że misiaczką brakuje kasy. W Polsce jest wg źródeł Policji latem 2008 mieliśmy
127 fotoradarów
99 fotoradary SG/SM
144 videorejestratorów

(wg softu do navi jest ich w sumie znacznie więcej - http://ralphocean.wordpress.com/2008/08/09/kto-ma-najszersza-baze-fotoradarow-w-polsce/)
Licząc po danych policji i zakładając że każdy fotoradar jest ustawiony na przekroczenie >20 kmh oraz robi średnio 100 fotek (w dużych miastach 300 to normalka) dziennie za 300 zł to mamy 6 780 000 zł
+
15-stu złapanych (też za średnio 300 zł) przez nieoznakowane wozy - 648 000 zł

Łacznie: 7 428 000 dziennie !

Ile możnaby tys. km autostrad wybudować......

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2009-02-27 23:42:06
Autor: SlawcioD
Bugatti pisze:
(wg softu do navi jest ich w sumie znacznie więcej - http://ralphocean.wordpress.com/2008/08/09/kto-ma-najszersza-baze-fotoradarow-w-polsce/)

soft do navi informuje takze o miejscach gdzie moga stac (to nie znaczy ze musza) fotoradary rzenosne lub miski z suszara.

[...]

zle liczysz. zaden fotoradar nie pracuje 24h/doba, duza czesc z nich ma ograniczona pojemnosc (i sa rzadko odwiedzane), wiekszosc jest ustawion +30km/h, przy 260km/h nie sa wstanie zrobic zdjecia ;), wideoradary nie jezdza 250+ ;), duza czesc kierowcow ma cb lub inna forme antyradaru, nie robia zdjec we mgle (wiekszosc) duza czesc fotek jest nieczytelna, pominoles kwestie lapowek, sciagalnosc mandatow, itp...

innymi slowy jak z fotoradarow dziennie jak bedzie z 10% tego co piszesz to bedzie i tak strasznie duzo.

pomijam kwestie ile % z powrotem do danego komisariatu (swojego czasu policjant mowil mi, ze do ich kasy tj kasy komisariatu z ktorego dany funkcjonariusz jest, trafia 20-25%)...

co sklada sie na obraz nedzy i rozpaczy w naszej Policji...

Ile możnaby tys. km autostrad wybudować......

Pozdr.

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-02-28 00:15:36
Autor: Bugatti
Użytkownik "SlawcioD"  napisał w wiadomości:

Bugatti pisze:
[...]

ok

zle liczysz. zaden fotoradar nie pracuje 24h/doba, duza czesc z nich ma ograniczona pojemnosc (i sa rzadko odwiedzane),

Wątpie. Misiaki nie przepuszczają takiej okazji. Jesteś pewień że żaden fotoradar nie pracuje 24h/dobe ?

wiekszosc jest ustawion +30km/h, przy 260km/h nie sa wstanie zrobic zdjecia ;),

Od ok. 2 lat niektóre łapią do 320 km/h

wideoradary nie jezdza 250+ ;)

Niektóre mają ściągnięte limitery
np. Megane R26 są chipowane pod ok 250 PS i inne autka policje z turbodoładowaniem

, duza czesc kierowcow ma cb lub inna forme antyradaru, nie robia zdjec we mgle (wiekszosc) duza czesc fotek jest nieczytelna, pominoles kwestie lapowek, sciagalnosc mandatow, itp...

Łapówki owszem jeszcze są ale teraz im więcej piratów złapią tym mają większe premie więc sens brania jest procentowo niższy właśnie ze względu za te premie.

innymi slowy jak z fotoradarow dziennie jak bedzie z 10% tego co piszesz to bedzie i tak strasznie duzo.

Myśle że więcej niż 10%. Zresztą liczyłem właśnie dla tej bardziej niższej średniej dziennej...miałem liczyć dla 150 fotek/24h ale....;-p

Data: 2009-02-28 12:21:58
Autor: SlawcioD

Bugatti pisze:
[...]

w 100% - w polsce piratow jak mrowkow - zaden fotoR nie ma takiej pojemnosci zeby lapac 24h/doba ;) wiec lapia w okreslonych okresach czasu.

wiekszosc jest ustawion +30km/h, przy 260km/h nie sa wstanie zrobic zdjecia ;),

Od ok. 2 lat niektóre łapią do 320 km/h

propaganda ;) wierz mi, nie lapia 250+ :)

wideoradary nie jezdza 250+ ;)

Niektóre mają ściągnięte limitery
np. Megane R26 są chipowane pod ok 250 PS i inne autka policje z turbodoładowaniem

w wersji torowej r26 v-max to 237km/h, miski nimi nie jezdza bo by sie pozabijaly ;) jezdza za to wersja sport troche ponad 200ps.
ZTCW 3xAudi rs6 i te nie maja limitow oraz (uwaga) Lamborghini ;) (podobno wozi sie czasami po W-wie)

[...]

srednio - 1 radiowoz lapie przez 8h 10 piratow i wystawia mandaty na jakies 5kpln;)

[...]

duzo ludzi (coraz wiecej) ma CB i przez to moze sie z wyprzedzeniem dowiedziec gdzie staja, tudziez w ktora strone "patrzy" fotoR, czy tez w Octawi 50m przed nami jada misiaki;) pomijam tez charakterystyczny sposob prowadzenia auta z wideoradarem ;).

reasumujac pozostaja dolapania ci ktorzy nie maja CB :) oraz ci ktorzy zapomnieli o fotoR

Data: 2009-02-28 18:49:09
Autor: XXL
Jakie macie prognozy dla WIG20?
maksWYTNIJTO@lama.net.pl napisał(a): Dno udeptane więc jazda do góry bo rynek wysprzedany.
To jest kryzys wyłącznie medialny...jankesi nigdy sobie nie pozwolą na wtope.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Najnowsza prognoza analityka BPH Sławomira Dębowskiego:

"Na podstawie fal Elliotta widać jak na dłoni, że indeksy amerykańskie
znajdują się w długoterminowej bessie liczonej na wiele lat. Jeśli S&P500 zdoła obronić poziom 700 pkt. (to wariant optymistyczny) to będzie to sygnał do średnioterminowego silnego odbicia na giełdach
światowych o zasięgu 40-50%. Jednak będzie to tylko korekta techniczna całej
dotychczasowej bessy po czym na rynki akcji wrócą spadki. Jeżeli na S&P500 nastąpi silne przebicie w dół poziomu 700 pkt. (to wariant pesymistyczny) to obecna fala bessy przeciągnie się co najmniej do
jesieni 2009r. do poziomu ok. 400 pkt. na S&P500.
Ten wariant jest mniej prawdopodobny ale możliwy ponieważ dane z gospodarki
amerykańskiej i sektora finansowego wciąż są fatalne i nie wykazują żadnych
oznak poprawy.
Ewentualne bliskie odbicie trwające do lipca-sierpnia na polskiej giełdzie
zależy od tego czy w USA zrealizuje się wariant optymistyczny (tzn. obecna
fala spadków dla S&P500 zatrzyma się w okolicach 700 pkt)".

Data: 2009-02-28 20:22:09
Autor: Dieter
Jakie macie prognozy dla WIG20?
No to wzrosnie czy spadnie, bo juz nie wiem. Ostatnio pisal, ze od marca up, teraz juz pelna asekuracja.

D.

Data: 2009-03-01 23:02:21
Autor: XXL
Jakie macie prognozy dla WIG20?
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): No to wzrosnie czy spadnie, bo juz nie wiem. Ostatnio pisal, ze od marca up, teraz juz pelna asekuracja.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie zrozumiałeś? Przecież napisał wyraźnie, chyba nie chciałbyś żeby
doświadczony analityk techniczny udawał jasnowidza i wygłupiał się strzelając
dokładnymi datami.
Przypomnij sobie swoje tegoroczne prognozy. Wszystkie były wielkimi
niewypałami. Dobrze wiesz o tym, więc dlaczego udajesz że tego nie rozumiesz?

Data: 2009-02-28 20:27:58
Autor: Endriu
Jakie macie prognozy dla WIG20?

"Na podstawie fal Elliotta widać jak na dłoni, że indeksy amerykańskie
znajdują się w długoterminowej bessie liczonej na wiele lat.

O nie, i znowu ta fascynująca Eliotowska piątka, której nikt nie umie tutaj wyrysować .....

Endriu

Data: 2009-02-28 20:44:29
Autor: Endriu
[...]

Która (gdyby znowu spadło) to już chyba ewidentnie musiała by być .... szóstką... ?.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04a691d80ce68e41.html

Endriu

Data: 2009-02-28 21:05:30
Autor: Sheen
Jakie macie prognozy dla WIG20?
Bzdura. Co to za analityk techniczny, który uznaje 700 pkt na SP500 za ważny poziom. To tylko poziom psychologiczny, który pęknie jak zapałka.

Ja widzę co inego. SP500 na wykresie logarytmicznym dotknie linii trendu wieloletniego (od dołka z 1974 przez 1982), gdy spadnie w marcu do ok. 598 pkt. 606 pkt to też ważny poziom dołka z lipca 1996. Mam świadomość, że dochodzi tu błąd paralaksy, ale wiem, że ta linia zadziała, bo prosta kreska to najlepsza metoda AT.

Przykład potwierdzający: wykres liniowy - linia od dołka z 10.1987 przez   10.1990. Dotknęliśmy jej w listopadzie i indeks się dynamicznie odbił.
Podobna sytuacja była na WIG20 jakiś czas temu.

To naprawdę działa - dlatego bądźcie czujni, bo dołek średnioterminowy blisko i jak zwykle wypadnie w marcu. Stąd wniosek, że drugi kwartał tego roku przyniesie wzrosty.

Co do WIG20 - mamy fajną flagę, z której wybicie zaprowadzi nas na ok. 1160.

Data: 2009-02-28 14:45:15
Autor: icebergKK
Jakie macie prognozy dla WIG20?
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a):
D.

Osobiście nie liczę na wielkie wzrosty na giełdach w tym roku. Giełdy w USA zaliczą dołek w ok. 18.10.2009 r (&plusmn; 3 dni), DJIA ok. 5700 pkt. Oczywiście będą lokalne korekty w trendzie spadkowym, jednak nie za duże i maksymalnie. ok. 20%. Pierwszego małego odbicia oczekuję w marcu, jednak zasadnicze odbicie trwające około 2 miesięcy uważam, że rozpocznie się w połowie kwietnia i potrwa do ok. 19.06, następnie lekka korekta i następnie drugi lokalny szczyt w lipcu ok.17.07. Od tego czasu przewiduję zjazd do 18.10.2009 r. (to będzie minimum 2009r.), W 2010 ustanowimy nowe minima. Nie liczyłbym na &#8222;mini hossę&#8221; z korektą obecnych spadków o 50%. Moim zdaniem takie prognozy mają za zadanie zachęcenie drobnych inwestorów do łapania dołków i tym samym stopniową stratę kapitału (do 2011 r. gdy minie bessa, pozbędziecie się kapitału na inwestycje), tak więc cierpliwości i proszę pamiętać, że to tylko prognozy!
Pozdrawiam
icebergKK

Data: 2009-02-28 21:48:08
Autor: Robert