Jakie małe autko z przyzwoitą automatyczną skrzynią biegów ?

Data: 2010-07-07 15:44:16
Autor: Adam Szewczak
Jakie małe autko z przyzwoitą automatyczną skrzynią biegów ?

Użytkownik "Aleksander" <fake@fake.fake> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i11jug$7kl$1@inews.gazeta.pl...
Witam,

Przez parę dni miałem okazję jeździć wypożyczonym Smartem.
I bardzo spodobało mi się do miasta małe autko z automatyczną
skrznią biegów (ten miał 6 biegową - przyzwoicie zmieniała biegi).

Chciałby małe autko (ale ciut jednak większe, 4 drzwiowe) z automatem.

Na co powinienem zwrócić uwagę ?

Dzięki,
Aleksander.

    VW Polo (ale poprzednia wersja jeszcze bez DSG) ?

PZDr
Adam

Jakie małe autko z przyzwoitą automatyczną skrzynią biegów ?