Jakie mam rachunki?

Data: 2016-11-19 17:28:51
Autor: 007
Jakie mam rachunki?

http://dziennikustaw.gov.pl/du/2015/1864

Zapytałem w BZWBK więc, gdzie to mam aktywne rachunki i po dwóch tygodniach
dostałem listę, która zgadza się w 80% z rzeczywistością.

BZWBK przekazał listę pozyskaną z "Centralnej Informacji" -- jest tam lista
około 60 BSów, ze statusem "brak odpowiedzi" -- ok nie mam tam rachunków,
ale dlaczego nie odpowiedziały na zapytanie?

Jest też VWBank, gdzie akurat rachunek mam i też "brak odpowiedzi"

Nie ma za np Citi, PEKAO  - a mam tam rachunki kart...

I teraz nie wiem, czy to wina BZWBK i składac reklamacje, bo nie zapytali "o
wszystkie rachunki we wszystkich bankach"...

I nie wiem dlaczego VW mimo obowiązku nie odpowiedział, ma ktoś pomysł jak
"ukarać" opieszałych/leni? Znaczy sie komu zgłosić niestosowanie sie do
ustawy.

CROSS:  pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
  FUT:  pl.soc.prawo
--