Jakie mam rachunki?

Data: 2016-11-19 21:23:31
Autor: brum
Jakie mam rachunki?
I nie wiem dlaczego VW mimo obowiązku nie odpowiedział, ma ktoś pomysł jak
"ukarać" opieszałych/leni? Znaczy sie komu zgłosić niestosowanie sie do
ustawy.

Rozdział 11
Nadzór bankowy
Art. 131. 1. Działalność banków, oddziałów i przedstawicielstw banków zagranicznych, oddziałów i przedstawicielstw instytucji kredytowych podlega nadzorowi bankowemu sprawowanemu przez Komisję Nadzoru Finansowego w zakresie i na zasadach określonych w niniejszej ustawie i w ustawie z dnia 21 lipca 2006 r. o nadzorze nad rynkiem finansowym.

Art. 133.2. Czynności podejmowane w ramach nadzoru bankowego polegają w szczególności na:
8) badaniu wykonywania przez banki obowiązków, o których mowa w art. 56a, art. 59a, art. 59b, art. 92ba92bd i art. 111c.

Art. 138. 1. Komisja Nadzoru Finansowego może w ramach nadzoru zalecić bankowi w szczególności:
10) przestrzeganie art. 92ba92bd oraz art. 111c.

A zatem: jesli bank nie stosuje sie do ustawy w zakresie przepisu o informowaniu osoby fizycznej o rachunkach w innych bankach (92bd) to KNF MOZE zalecic bankowi, aby sie stosowal. A jesli bank sie nie zastosuje, to KNF MOZE zrobic kilka niemilych rzeczy. Ale czy zechce, to juz inna bajka.

Jakie mam rachunki?