Jakie masz szanse w walce z TPSA ?

Data: 2009-07-23 13:54:45
Autor: jureq
Jakie masz szanse w walce z TPSA ?
Dnia Thu, 23 Jul 2009 06:43:25 -0700, Andrzej napisał(a):

- W listopadzie 2007 sprzedalem mieszkanie. - Na jakies poltora miesiaca
przed sprzedaza, w momencie gdzy znalem juz nowy adres wystapilem do
TPSA z wnioskiem o przeniesienie linni telefonicznej z powod sprzedazy
mieszkania i odlaczenie starej w poprzdnim mieszkaniu z koncem listopada
(maja ten fakt odnotowany w swojej bazie)

To jest najważniejszy punkt w tym co napisałeś. ONI "mają odnotowany". A jakie ty masz dowody, że złożyłeś taki wniosek?

Data: 2009-07-23 07:05:07
Autor: Andrzej
On 23 Lip, 15:54, jureq <ju...@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
> [...]

> mieszkania i odlaczenie starej w poprzdnim mieszkaniu z koncem listopada
> (maja ten fakt odnotowany w swojej bazie)

To jest najważniejszy punkt w tym co napisałe¶. ONI "maj± odnotowany". A
jakie ty masz dowody, że złożyłe¶ taki wniosek?

Wniosek skladalem w telepunkcie. Niestety wszystkie papiery zwiazane z
ta sprawa wyrzucilem... Natomiast TPSA ma  wszystko odnotowane w bazie
- co potwierdzila pracownica Blekitnej Linii w czasie skladania
reklamacji. Sprobuje sie jeszcze udac do telepunktu - moze uda mi sie
cos uzyskac na papierze...

Data: 2009-07-23 16:11:47
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Andrzej wrote:

[...]

Jeżeli będziesz miał potwierdzenie złożenia takiego wniosku, to wygrywasz. Operator ma 30 dni na ustosunkowanie się do wniosku o przeniesienie linii. Więcej - to Tobie przysługuje odszkodowanie z tytułu niedotrzymania terminu zawarcia umowy o ¶wiadczenie usługi powszechnej (art. 105 ust.4 PT). Ale... musisz mieć papier.

Jakie masz szanse w walce z TPSA ?