Jakie masz szanse w walce z TPSA ?

Data: 2009-07-24 07:27:34
Autor: Andrew
Jakie masz szanse w walce z TPSA ?
Z tego co pamietam, to regulaminie tp jest zapis o wygaśnieciu umowy w przypadku utraty tytułu prawnego do lokalu. Moze się na to powołać.

Data: 2009-07-24 01:12:25
Autor: Andrzej
On 24 Lip, 07:27, "Andrew" <anbereda@poczta.(onet).pl> wrote:
Z tego co pamietam, to regulaminie tp jest zapis o wygaśnieciu umowy w
przypadku utraty tytułu prawnego do lokalu. Moze się na to powołać.

Umowa wygasa wskutek:
1) upływu czasu, na który została zawarta, z zastrzeżeniem postanowień
§14., ust. 2.,
2) śmierci Abonenta,
3) wykreślenia Abonenta niebędącego osobą fizyczną z właściwego
rejestru lub ewidencji,
4) utraty tytułu prawnego do nieruchomości lub lokalu, o ile w
terminie 30 dni Abonent nie
złoży zamówienia wskazującego inne miejsce instalacji zakończenia
sieci,
5) nieudostępnienia przez Abonenta nieruchomości lub lokalu w celu
zainstalowania
zakończenia sieci po dwukrotnie uzgodnionych z TP terminach lub w
ciągu miesiąca od
dnia powiadomienia Abonenta o dacie instalacji zakończenia sieci,
strona 5 z 18
6) niewpłacenia przez Abonenta kaucji, o której mowa w §16., ust. 3.

Wiec w zwiazku z tym w przypadku gdy zglosilem chcec przeniesienia
numeru ten punkt nie ma zastowowania ?

A co z sadem? Jakby przyszlo co do czego to gdzie windykatorzy moga
wytoczyc sprawe? W Zamosciu czy Warszawie?

Data: 2009-07-24 10:25:55
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Andrzej wrote:
[...]

No to wykaż, że zgłosiłeś - na razie o to chodzi

A co z sadem? Jakby przyszlo co do czego to gdzie windykatorzy moga
wytoczyc sprawe? W Zamosciu czy Warszawie?

Generalnie tam, gdzie ją wytoczą - tu ograniczeń nie ma, ale Ty zawsze możesz wnioskować do sądu o przeniesienie jej do Twojego miejsca zamieszkania.

M.

Data: 2009-07-24 01:29:40
Autor: Andrzej
Jakie masz szanse w walce z TPSA ?
On 24 Lip, 10:25, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
<maciej_...@tpsa.waw.pl> wrote:
Andrzej wrote:

> [...]

Generalnie tam, gdzie ją wytoczą - tu ograniczeń nie ma, ale Ty zawsze
możesz wnioskować do sądu o przeniesienie jej do Twojego miejsca

No to oczywiste jest ze wytocza w Zamosciu, bo na pewno krocej sie tam
czeka, byc moze maja tam jakies "ulatwienia" no i oczywiscie nie kazdy
ma czas i mozliwosci zeby jechac przez pol Polski na rozprawe...
Czyli nie jest tak ze rozprawa musi sie odbyc w miejscu wykonywania
umowy? Moga ja wytoczyc w dowolnym miejscie w Polsce?

A.

Data: 2009-07-24 10:30:20
Autor: Henry(k)
Dnia Fri, 24 Jul 2009 07:27:34 +0200, Andrew napisał(a):

Z tego co pamietam, to regulaminie tp jest zapis o wygaśnieciu umowy w przypadku utraty tytułu prawnego do lokalu. Moze się na to powołać.

Masz na myśli to?

"4) utraty tytułu prawnego do nieruchomości lub lokalu, o ile w terminie 30
dni Abonent nie złoży zamówienia wskazującego inne miejsce instalacji
zakończenia sieci,"

Przecież złożył wniosek - więc umowa nie wygasła.

Pozdrawiam,
                  Henry

Jakie masz szanse w walce z TPSA ?