Jakie masz szanse w walce z TPSA ?

Data: 2009-07-24 10:28:42
Autor: Henry(k)
Jakie masz szanse w walce z TPSA ?
Dnia Thu, 23 Jul 2009 06:43:25 -0700 (PDT), Andrzej napisał(a):

Wiem ze ze zdroworozsadkowego punktu widzenia sprawiedliwosc jest po
mojej stronie, natomiast wiem tez ze zdroworozsadkowy punkt widzenie
czasem ma sie nijak do procedur i przepisow prawnych.

Ja tam nie widzę żeby sprawiedliwość była po Twojej stronie - nie
wypowiedziałeś prawidłowo umowy i nie poinformowałeś o nowym adresie korespondencyjnym. Co masz w regulaminie? Czy faktycznie wg niego umowa wygasa tak jak napisał Andrew czy też wygasa jeśli nie da się
przenieść linii.

Pozdrawiam,
                 Henry

Data: 2009-07-24 01:56:17
Autor: Andrzej
Jakie masz szanse w walce z TPSA ?
On 24 Lip, 10:28, "Henry(k)"
<moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:
> [...]

korespondencyjnym. Co masz w regulaminie? Czy faktycznie wg niego
umowa wygasa tak jak napisał Andrew czy też wygasa jeśli nie da się

Poinformowalem TPSA o tym ze zmieniam miejsce zamieszkania, TPSA miala
i nowy adres i adres zameldowania. Wyslane pod ktorykolwiek z tych
adresow pismo bym otrzymal. No ale pracownikom tej firmy po prostu nie
chce sie myslec logicznie. Uwazasz ze sprawiedliwosc jest po stronie
TPSA, pomimo ze zostalem wprowadzony w blad przez jej pracownika?
Poinformowal mnie ze umowa wygasa ze wzgledu na brak mozliwosci
technicznych swiadczenia uslugi w nowej lokalizacji. Jest taki punkt
regulaminu:

6. TP może rozwiązać Umowę o świadczenie Usługi z zachowaniem
miesięcznego okresu
wypowiedzenia ze skutkiem na koniec Okresu rozliczeniowego w
przypadku:
1) zaprzestania świadczenia Usługi,
2) braku możliwości jej świadczenia ze względu na zaistniałe warunki
techniczne.

Kto (kto nie jest prawnikiem, albo nie mial wczesniej tego typu
doswiadczen) po otrzymaniu takiej informacji od pracownika TPSA i
braku korespondencji od tej firmy zastanawia sie czy moze jeszcze nie
wysylac do nich jakis pism?

Data: 2009-07-24 10:41:18
Autor: Baloo

Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w wiadomości

nie poinformowałeś o nowym adresie
korespondencyjnym.

A skąd ten wniosek?

Data: 2009-07-24 10:56:50
Autor: Henry(k)
Jakie masz szanse w walce z TPSA ?
Dnia Fri, 24 Jul 2009 10:41:18 +0200, Baloo napisał(a):

A skąd ten wniosek?

"Oczywiscie jako ze pismo wyslane zostalo na stary adres o fakcie ze umowa
jednak nie wygasla i TPSA ma jakies propozycje nic nie wiedzialem."

Andrzej błędnie założył że podając we wniosku o przeniesienie nowy adres
korespondencja też będzie tam kierowana - co jest nieprawdą, bo adres
miejsca instalacji i adres do korespondencji to dwa niezależne adresy (jest jeszcze adres wysłania rachunku i siedziby klienta - każdy może być inny).
Więc skoro nie złożył wniosku o zmianę *adresu do korespondencji*
(tak zakładam bo inaczej pewnie by o tym napisał) to pretensje może
mieć tylko do siebie. Dla mnie to dziwne że nie odwiedzał starego
mieszkania żeby zapytać czy nie ma jakiegoś listu do niego - może
ich tak zgolił na cenie że wolał się nie pokazywać ;-)

Pozdrawiam,
                 Henry

Jakie masz szanse w walce z TPSA ?