Jakie meble z p³yty

Data: 2012-04-25 10:02:37
Autor: /// Kaszpir ///
Jakie meble z p³yty
Do tej pory przejecha³em siê na maksymalnej tandecie Black Red White i
Bodzio (nie wiem jak rodzinnym firmom nie wstyd czego¶ takiego produkowaæ),
wiêc to odpada.
Ogólnie chodzi o to aby meble nie tylko jako¶ wygl±da³y, ale by³y te¿
u¿ytkowe.
¯eby wytrzyma³y obci±¿enie pó³ek ksi±¿kami, ¿eby okleiny siê nie odkleja³y,
¿eby p³yta nie rozchodzi³a siê etc.

Wszystkie meble masowo produkowane oferuj¹ zbli¿on¹ jakoœæ.

Szczerze mówi¹c w domu u mnie jak i u rodziców / znajomych jest du¿o mebli od BRW i trzymaj¹ siê mimo lat bardzo dobrze. S¹ to jednak nale¿y pamiêtaæ meble które nie lubi¹ demonta¿u i przeprowadzek ...
Mia³em te¿ meble od Forte. Pamiêtam ¿e p³aci³em za nie jakieœ chore pieni¹dze , bo by³y z MDF i jakiœ drogi model to po kilku latach zaczê³y hurtem odchodziæ okleiny i je wywali³em ...
A te tanie meble BRW (POP) trzymaj¹ siê bardzo dobrze mimo ¿e minê³o wiele wiele lat ..
Mam te¿ inne meble od Forte i te¿ trzymaj¹ siê znakomicie (nie odchodzi okleina , nic nie pêka , nie rozpada siê).

Nale¿y pamiêtaæ jednak o jednym. Meble sami montujemy , bêdzie solidniej ni¿ te sk³adane przez sprzedawcê ...

A jak chcesz solidne meble to zrób ta jak moi znajomi. Zamówili u stolarza. Zrobi³ im z drewna dêbowego , ale cena tych mebli by³a kilka (naœcie ?) razy wy¿sza ni¿ mebli "masowych" ...

Tak¿e trzeba zastanowiæ czy warto kupowaæ meble na "lata". Ja bym nie chcia³ mieæ tych samych mebli z kilkanaœcie / kilkadziesi¹t lat ...
Meble siê zmieniaj¹ , moda te¿ ...

Z tego powodu pad³a fabryka w Swarzêdzu. Robili meble na "lata" ale zapomnieli ¿e meble modne w latach 60-80 i nie s¹ modne i popularne w XXI wieku ...
Ludzie nie chcieli p³aciæ chorych cen za meble które by³y ju¿ przestarza³e stylowo i nie potrzebowali mebli do koñca ¿ycia ...

Jakie meble z p³yty