Jakie mocniejsze żarówki osram czy philips?

Data: 2009-03-28 15:32:29
Autor: stebi
Jakie mocniejsze żarówki osram czy philips?
A po co Ci żarówki "blue"?

Data: 2009-03-28 16:20:53
Autor: vvv
Jakie mocniejsze żarówki osram czy philips?
Bo innych mocniejszych niż standardowe hb4 nie znalazłem?

A po co Ci żarówki "blue"?

Data: 2009-03-28 19:55:26
Autor: Maciej S.
Jakie mocniejsze żarówki osram czy philips?
Bo innych mocniejszych niż standardowe hb4 nie znalazłem?

Co to znaczy mocniejsze? Ja mam problemy ze wzrokiem, więc prób żarówek miałem dużo. Żarówki blue oprócz że ładnie wygląda światło nie powodują wzrostu widoczności, a IMHO nawet ją pogarszają. Nie mówiąc o tym że 1-2 miesiące i bye bye. A wymiana żarówek w Megane jest taka - jak ktoś wie to rozumie.

Ja stosuję Osramy +30 lub +50 - IMHO najlepsze. Osramy te najnowsze +90 do kitu, padły po miesiącu.
Philipsy jakieś gorsze światło dają.

MS

MS

Jakie mocniejsze żarówki osram czy philips?