Jakie mocniejsze żarówki osram czy philips?

Data: 2009-03-29 12:20:39
Autor: mirek
Jakie mocniejsze żarówki osram czy philips?
Użytkownik "vvv" <nospa@nospam.pl> napisał w wiadomości news:gql9sn$bb1$1nemesis.news.neostrada.pl...
Zastanawiam się nad zakupem żarówek do świateł mijania jak i drogowych. Póki co rozważam BLUE VISION PHILIPS lub COOL BLUE OSRAM. Pytanie moje które z nich lepsze ;) tzn. jak z trwałością bo naczytałem się że niektóre to padają po 3miesiącach. No i jak z widocznością w nocy bo to najważniejsze w dzień tak czy siak widać ;)
P.S. problem też stanowi typ bo potrzebne są HB4.

używam od pona roku tungsram mocniejsze i na razie nie padły

--
buy and sell your photos
http://photobank.net-poland.com

Jakie mocniejsze żarówki osram czy philips?