Jakie moga byc skutki wygrania wyborow przez Kaczke !

Data: 2010-05-01 13:05:44
Autor: cyc
Jakie moga byc skutki wygrania wyborow przez Kaczke !
Poki co nic sie nie stanie bo prerogatywy prezydenta sa ograniczone choc przy dobrej woli , lamaniu prawa , konstytucji i dobrych zwyczajow ( dal tego wszystkiego przyklad brat kandydata ) mozna i tu nabruzdzic .
Skutki pisohegemonii odczujemy dopiero kiedy przy pomocy prezydenckiego urzedu , ktorym ew. kierowalby Jaroslaw K. wybory wygralilby sPiS-kowcy . Ten scenariusz wydaje sie nieprawdopodobny , tak samo zreszta jak wygrana Jaroslawa K. ale jak tosie mowi czesto " przezorny ubezpieczony" o czym swego czasu przypomnial " publicznosci "  tez Cimoszewicz , przy czym  zycie udowodnilo , ze mial zupelna racje i dlatego nalezy rowniez na zimne dmuchac ..
Co wiec staloby sie gdyby tak nasi rodzimi faszysci  powygrywali wszystko co mozna wygrac ? .
warto zastanowic sie nad tym na spokojno i bez emocji .
Po pierwsze , nie ulega watpliwosci , ze zostalibysmy samotna wyspa wsrod narodow europy a nawet swiata .Juz dzisiaj dzieki kaczym pomrukiwaniom dostalismy w postaci zlekcewazenia pogrzebu prezydenta Polski, solidnego kopa przypominajacego nam , ze kaczyzm jest stryktura nie chciana nie tylko w Polsce ale i w Europie i swiecie .
Dlaczego ? . Autorytarne , nacjonalistyczne tracace faszyzmem ideologie nie maja juz wziecia i swiat z nimi walczy co przeciez nie moze nikogo dziwic .
Po drugie , zarobibysmy sobie na poteznego wroga na wschodzie bo przyszlosc stosunkow z Rosja nie rysowalaby sie dobrze . Kaczynski w swojej nieutulonej bolesci po "zamordowanym " bracie zrobilby wszystko aby rozpetac z Rosja pieklo co mogloby doprowadzic do skrajnie napietych z nia stosunkow choc te i dzisiaj , tylko dzieki blizniakom sa nie najlepsze , ze nie powiem b. trudne .
Po trzecie taki stan moglby doprowadzic do konfliktu znacznie wiekszego i skutkujacego nawet wojna , jako ze rzadzacy sPiS-kowcy oczekiwaliby od NATO i UE pomocy w rozwaiazaniu rozdetego do katastrofalnej sytuacji na[iecia miedzy Rosja i Polska . Inna sprawa , ze "sojusznicy " olaliby nasz oczekiwaqnia , tak samo zreszta jakz robili to w 39 roku ato skonczyloby sie zdrowym , wymierzonym am przez Rosje kopem w zadek .
Po czwarte , spoleczenstwo doprowadzone przez skutki rzadzenia pisomatolkow do frustracji zaczeloby szukac rozwiazan a te w napietych sytuacjach niekoniecznie sa pralamentarne i mogloby skonczyc sie wojna domowa bo faszystowskich obroncow  pisomatolkow jeszcze kilku w Polsce jest .
Jak widac , PiS przy wladzy to dla Polski tylko nieszczescie !.
"Na pohybel pisomatolkom " , to haslo ktore powinno obowiazywac wszystkich prawdziwych Polakow , wszystkich tych , dla ktorych dobro ojczyzny jest niezbywalna i liczaca sie wartoscia !.

cyc

Data: 2010-05-01 07:31:44
Autor: Bruner
Jakie moga byc skutki wygrania wyborow przez Kaczke !
Zarowno komunizm i PIS sprowadzily na Polske wiele nieszczesc i obie partie na rowni powinny by zdelegalizowane.

Data: 2010-05-01 13:34:46
Autor: zenek
Bruner pisze:
Zarowno komunizm i PIS sprowadzily na Polske wiele nieszczesc i obie partie na rowni powinny by zdelegalizowane.

Jaki komunizm ? W polsce nigdy nie bylo Komunizmu, namiastke mozesz zobaczyc w szwecji lub norwegii.
W polsce byl oboz pracy przymusowej.

Data: 2010-05-01 13:37:16
Autor: u2
W dniu 2010-05-01 13:34, zenek pisze:
Jaki komunizm ? W polsce nigdy nie bylo Komunizmu, namiastke mozesz
zobaczyc w szwecji lub norwegii.
W polsce byl oboz pracy przymusowej.

Polska pisze się z dużej litery, podobnie jak Szwecja i Norwegia,
matołku z GWna. A w Norwegii i Szwecji nadal panuje monarcha. I nie
mieli tam 45 lat komuny jak u nas.

Data: 2010-05-01 13:45:03
Autor: zenek
u2 pisze:
[...]

Tak sie sklada ze mam rodzine w szwecji i znam ichnie warunki socjalne i modl sie zeby w polsce byla taka opieka socjalna jak w szwecji, o niemczech nie wspomne bokun pewnie wie jak zyc z socjalu ale ty glupi cwoku z koziej wolki nigdy tego nie poznasz bo nie wychyliles nosa z zasranej zapyzialej biednej polski.

Niejeden Zyd na belgijskiej ulicy diamentow nosi w kieszeni swiecidelka wartosci polowy dlugu narodowego IV RP ale oni maja glowe na karku .

Data: 2010-05-01 13:49:42
Autor: u2
W dniu 2010-05-01 13:45, zenek pisze:

[...]

Matołku, jaki komunizm w Szwecji i Norwegii ? Powtórzę jeszcze raz tam
panuje do dzisiaj monarcha i nie mieli obcej władzy przez 45 lat jak
Polacy w PRL-u. Najważniejsza jest tam ciągłość tradycji. U nas
przyszedł wschodni zamordyzm.

Data: 2010-05-01 15:23:33
Autor: zenek
u2 pisze:
[...]

heh dziecioku w dupie byles i gowno widziales.

Data: 2010-05-01 15:26:39
Autor: u2
W dniu 2010-05-01 15:23, zenek pisze:
[...]

Sądzisz innych po sobie, a nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2010-05-01 15:29:19
Autor: zenek
u2 pisze:
[...]

Napewno nie podobny do ciebie tlumoku. Jakby nie TVN niewiedzial bys kim jestes.

Data: 2010-05-01 15:31:03
Autor: u2
W dniu 2010-05-01 15:29, zenek pisze:
Sądzisz innych po sobie, a nie każdy jest tobie podobny.

Napewno nie podobny do ciebie tlumoku. Jakby nie TVN niewiedzial bys kim
jestes.

No to współczuję. A reszta rodziny zdrowa ?

Data: 2010-05-01 16:38:41
Autor: cyc

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bdc1559$0$19182

................ . U nas
przyszedł wschodni zamordyzm.
........ktory przerodzil sie w zamordyzm zachodni , scislej mowiac amerykanski .
Ten drugi o tyle gorszy , ze byl w stanie tak zmodyfikowac konsumpcyjnie nastawione umysly , ze zapomnieli o wszystkim w tym o tym czym jest wolnosc , honor , szacunek dla czlowieka i prawda . Stalismy sie spoleczenstwem bilbordowym .

cyc

Data: 2010-05-01 13:35:06
Autor: u2
W dniu 2010-05-01 13:31, Bruner pisze:
Zarowno komunizm i PIS sprowadzily na Polske wiele nieszczesc i obie
partie na rowni powinny by zdelegalizowane.

KPP zdelegalizował sam Stalin, 'likwidując' żydowską wierchuszkę w
Moskwie. Obecnie taka partia nie miałaby szans na powstanie w Polsce, bo
polska konstytucja zabrania propagandy totalitaryzmów.

Data: 2010-05-01 13:41:19
Autor: zenek
u2 pisze:
[...]

No tak ale KPP miala tyle wspolnego z komunizmem co ksiadz z ksiezycem.

Polakowi ciezko zrozumiec co to jest komunizm a to szczytna idea.
Namiastke socjalizmu mielismy jeszcze 30 lat temu, darmowe obiady kolonie dla dzieci wczasy. Darmowa opieka medyczna, nikt nie martwil sie ze wyleja go z pracy i nie bedzie mial z czego splacic kredytu.

Nie bylo reklam pampersow i podpasek w telewizji i film mozna bylo obejrzec od poczatku do konca.   A co mamy teraz zostalismy niewolnikami Europy. Narod pariasow.

Data: 2010-05-01 13:44:01
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"zenek" <zenek@op.pl> schrieb im Newsbeitrag
u2 pisze:

> [...]

Nie bylo reklam pampersow i podpasek w telewizji i film mozna bylo
obejrzec od poczatku do konca.   A co mamy teraz zostalismy niewolnikami

   Niech prl cie nigdy nie opuszcza, zenek!

   AR

Data: 2010-05-01 13:46:40
Autor: u2
W dniu 2010-05-01 13:41, zenek pisze:
[...]

Jedynie Gierka można ocenić pozytywnie. Reszta to banda nierobów i
sprzedawczyków z Jeruzelem na czele.

Edukacja była na niezłym poziomie, ale już służba zdrowia nie za bardzo,
a praca i płaca były byle jakie.

Data: 2010-05-01 15:25:54
Autor: zenek
u2 pisze:
[...]

Placa byla na takim poziomie ze mogles splacac kredyt na mieszkanie zrobic zakupy na caly miesiac i wychowac 2-3 dzieci ktore mialy kolonie co roku i darmowa szkole z obiadami.

Dzisiaj dzieci w szkole za darmo dostaja zgnile ogorki i smierdzace marchewki.

Data: 2010-05-01 15:29:15
Autor: u2
W dniu 2010-05-01 15:25, zenek pisze:
Placa byla na takim poziomie ze mogles splacac kredyt na mieszkanie
zrobic zakupy na caly miesiac i wychowac 2-3 dzieci ktore mialy kolonie
co roku i darmowa szkole z obiadami.

Jakoś nie przypominam sobie tych darmowych obiadów. Za wszystko trzeba
było płacić, a pensyjka była marniutka, praktycznie bez wartości.
Przypomnij sobie ile lat czekało się na własne M-2. Jeśli byłeś
partyjniakiem to oczywiście dostałeś wcześniej jako należący do
nomenklatury.

Data: 2010-05-01 16:54:15
Autor: zenek
u2 pisze:
[...]

Moi rodzice czekali poltora roku na miszkanie a ja z bratem co roku jezdzilem na kolonie organizowane przez zaklad pracy.  Pensje byly wysokie ale nie bylo co za nie kupic i to dopiero  pod koniec PRL jak zamiast pracowac idioci woleli strajkowac. I tak sie nawojowali ze wywojowali niewolnictwo dla swoich dzieci.  Wiec nie pierdol glupot jak nie zyles w tamtych latach.

Data: 2010-05-01 17:41:53
Autor: u2
W dniu 2010-05-01 16:54, zenek pisze:

[...]

Chyba byłeś z nomenklatury, półtora roku to ekspresowe tempo. Też
jeździłem na kolonie, ale darmowych obiadów ani bogactwa nie przypominam
sobie. Co innego znajomi z nomenklatury. Oni rzeczywiście się wyróżniali
wśród szarej masy. Nawet niektórzy byli patriotycznie nastawieni. :)

Data: 2010-05-01 17:57:22
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bdc4bc6$0$2601$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bo ty byłeś widocznie tym małym cyganiątkiem, któremu koledzy na kolonii w 1969 (1970?) roku w Bystrzycy Kłodzkiej machali przed oczami przez zamknięte okno naszej stołówki w budynku szkolnym szyneczką, jak przychodził z innymi cyganami z brudną kanką po kawę...

boukun

Data: 2010-05-01 18:57:40
Autor: zenek
u2 pisze:
[...]

Moze i bogactwa nie bylo ale nie bylo tez biedy kazdy chodzil z podniesiono wysoko glowa. Dzisiaj musze sie zastanawiac czy jutro nie bede na bruku bez pracy.

Bele niemiec na Hartz IV zyje lepiej niz polak ktory zapierdala za najnizsza krajowa.

Data: 2010-05-01 20:16:15
Autor: u2
W dniu 2010-05-01 18:57, zenek pisze:
Moze i bogactwa nie bylo ale nie bylo tez biedy kazdy chodzil z
podniesiono wysoko glowa. Dzisiaj musze sie zastanawiac czy jutro nie
bede na bruku bez pracy.

Od czego mamy związki zawodowe?

Syn pyta ojca:
- Tato, co to jest POLITYKA?
Ojciec odpowiada:
- Zobacz, ja przynoszę pieniądze do domu, więc jestem KAPITALISTĄ, Twoja
mama rządzi tymi pieniędzmi, więc jest RZĄDEM, dziadek uważa, żeby
wszystko było na swoim miejscu, więc jest ZWIĄZKIEM ZAWODOWYM, nasz
pokojówka jest KLASĄ ROBOTNICZĄ, a wszyscy mamy jeden cel, aby się Tobie
lepiej wiodło! Ty jesteś LUDEM, a Twój młodszy brat, który leży jeszcze
w pieluchach jest PRZYSZŁOŚCIĄ!!! Zrozumiałeś synku???
Chłopiec zastanawia się i mówi, że musi się z tym wszystkim jeszcze
przespać. W nocy budzi chłopca płacz młodszego brata, który narobił w
pieluchy i drze się wniebogłosy. A, że chłopiec nie wiedział co ma
zrobić, poszedł do pokoju rodziców. W pokoju była tylko mama, ale spała
tak mocno, że nie mógł jej dobudzić, więc poszedł do pokoju pokojówki,
gdzie akurat zabawiał się z nią ojciec, a dziadek podglądał ich przez
okno. Wszyscy byli tak sobą zajęci, że nie zauważyli, że chłopiec jest w
pokoju. Malec postanowił więc, że pójdzie spać i o wszystkim zapomni.
Rano ojciec pyta go:
- Synku, możesz mi powiedzieć własnymi słowami co to jest POLITYKA??
- TAK!!! - odpowiada syn. - KAPITALIZM wykorzystuje KLASĘ ROBOTNICZĄ,
ZWIĄZKI ZAWODOWE się temu przyglądają, podczas gdy RZĄD śpi, LUD jest
całkowicie ignorowany, a PRZYSZŁOŚĆ leży w gównie!!! TO JEST POLITYKA!!!

Bele niemiec na Hartz IV zyje lepiej niz polak ktory zapierdala za
najnizsza krajowa.

Polak pisze się z dużej litery o ile nie jesteś cwą. A szwaby mnie za
bardzo nie interesują.

Data: 2010-05-01 13:09:48
Autor: zenek
Jakie moga byc skutki wygrania wyborow przez Kaczke !
Wojna rozwiazala by problem bezrobocia. Przeciez trzeba cos zrobic z tymi 20% nikomu niepotrzebnych obywateli.

Data: 2010-05-01 13:13:30
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

Wojna rozwiazala by problem bezrobocia. Przeciez trzeba cos zrobic z
tymi 20% nikomu niepotrzebnych obywateli.

  E tam, zaraz wojna.  Chleba dac im i igrzysk!

  AR

Data: 2010-05-01 13:22:19
Autor: zenek
Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

No patrz ze jeszzce nasi qrwa jego mac "polytycy"  nie wpadli na ten pomysl przeciez ile to koncesji do wydania i ilu nowych urzednikow do zatrudnienia.

Data: 2010-05-01 13:25:17
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

No patrz ze jeszzce nasi qrwa jego mac "polytycy"  nie wpadli na ten
pomysl przeciez ile to koncesji do wydania i ilu nowych urzednikow do

  Tak postepowano z nikomu niepotrzebnym rzymskim plebsem.
  Szkoda, ze nasi politycy nie znaja historii chocby w ogolnym
  zarysie. :-)

  AR

Data: 2010-05-01 13:09:49
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

.
[...]
..
[...]

   tylko w Polsce ale i w Europie i swiecie .'' - ,Miedzynarodowke'
   juz dzisiaj spiewales?

   AR

Data: 2010-05-01 13:34:48
Autor: cyc
Jakie moga byc skutki wygrania wyborow przez Kaczke !

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:d8009$4bdc0bff$54702a04$6548news.chello.at...

[...]

Nie czujesz tego , ze takimi prostackimi  , nic ale to nic nie mowiacymi postami ukierunkowanymi w strone adwersaza a nie tematu , prezentujesz siebie jako nierozgarnietego gowniarza ? .
Wobec takich prymitywnych odzywek jak mozna was sPiSkwcow szanowac ?

cyc

Data: 2010-05-01 13:40:11
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hrh3kv$ueq$1news.onet.pl...

> [...]

siebie jako nierozgarnietego gowniarza ? .
Wobec takich prymitywnych odzywek jak mozna was sPiSkwcow szanowac ?

   Cyc skup sie!  Mnie interesuje WYLACZNIE Polska, USA i Izrael.

   AR

Data: 2010-05-01 13:38:03
Autor: awe
Jakie moga byc skutki wygrania wyborow przez Kaczke !
Pewnie zabiora ci lubecka emeryture i cycu znikniesz z neta, bo nie bedzie cie stac aby za 600 zl miesiecznie przezyc.
awe

Data: 2010-05-01 17:10:02
Autor: Grzegorz Z.
Jakie moga byc skutki wygrania wyborow przez Kaczke !
Dnia Sat, 1 May 2010 13:05:44 +0200, cyc napisał(a):

Poki co nic sie nie stanie

Wesoło będzie.

W wielu krajach będą się go pytać: "Mr President, how could you managed to
survive such horrible crash?"

Jakie moga byc skutki wygrania wyborow przez Kaczke !