Jakie moto - AfricaTwin vs. TransAlp

Data: 2009-10-15 18:15:34
Autor: newrom
Jakie moto - AfricaTwin vs. TransAlp
On Thu, 15 Oct 2009 16:15:49 +0200, "Pawel" <pneUSUN_TO@post.pl>
wrote:

Czesc,
6

Zamierzalem sobie kupic Africa Twin lub TransAlpa - od zawsze chyba ;)

Jak bedziesz jezdzic solo to trampek, jak w 2 osoby to afryka.
No chyba ze jestes wielki, wtedy tylko afryka.
Tyle ze moze to byc dla Ciebie przeklenstwem, bo nie zaznasz juz
wygody na plasticzni ;>

Jestem w sumie laikiem wiec prosze o ew. podpowiedzi jak dla laika ;)

Kup cokolwiek w dobrym stanie i jedz :)

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-10-15 19:38:08
Autor: Tytus
Jakie moto - AfricaTwin vs. TransAlp
Siemka

***newrom
Jak bedziesz jezdzic solo to trampek, jak w 2 osoby to afryka.

Tiaaa trampek to wypas - podobny do beczki 200D, ta moc, te przyspieszenia i ten sam lek przed gorkami. A i rozwija zdolnosci planistyczne - wyprzedzanie czegos wiekszego trzeba zaczac planowac juz w domu.

*** > No chyba ze jestes wielki, wtedy tylko afryka.

Ale kolega pytal o niezawodne moto.

***Tyle ze moze to byc dla Ciebie przeklenstwem, bo nie zaznasz juz
 wygody na plasticzni

Eee,urban legends plastki maja byc szybkie a nie wygodne...

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-10-15 19:55:16
Autor: newrom
Jakie moto - AfricaTwin vs. TransAlp
On Thu, 15 Oct 2009 19:38:08 +0200, "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Siemka

noczes

Tiaaa trampek to wypas - podobny do beczki 200D, ta moc, te przyspieszenia i ten sam lek przed gorkami. A i rozwija zdolnosci planistyczne - wyprzedzanie czegos wiekszego trzeba zaczac planowac juz w domu.

Tyle ze te pare koni wiecej w at psu w dupe, znaczy idzie sie pasc bo
masz motocykl paredziesiat kilo ciezszy. Na prawde nie widze nie widze
przewagi at nad ta, pomimo ze ta mialem 600 a AT mam 750.
50 koni przy motocyklu solo spokojnie styka do miasta czy jazdy
turystycznej. Zreszta AT ma cos 62 a TA 58 koni. No chyba ze miales na
mysli ze z tych dwoch ma se wybrac trzeci, wtedy to ajmsory i ide do
konta.

Ale kolega pytal o niezawodne moto.

I at i ta ktorymi jezdze/jezdzilem maja ponad 100kkm przebiegu. Ciagle
jezdza, nie psuja/psuly sie i generalnie nie ma problemu zeby mnie
zawiozly i przywiozly z kazdej wycieczki. Moze i sa bardziej
niezawodne sprzety, ale nie nazwalbym zadnego z tych modeli wadliwym
czy usterkowym.

Eee,urban legends plastki maja byc szybkie a nie wygodne...

chyba w d... wrrrooooc, kazdy ma inne priorytety.
pozdr
newrom

Data: 2009-10-15 20:38:32
Autor: Pawel
Jakie moto - AfricaTwin vs. TransAlp
OK, Panowie - a co jeszcze rozwazyc oprocz dwoch wyzej wymienionych? Jakies BMW?

Chodzi tez wlasnie o te usterkowosc - w sensie no i tez - ze jak cos rypnie 1000 km od domu zeby to jakos ktos potrafil lokalny naprawic, jakas dostepnosc czesci itd?

Nie wiem jak z motocyklami ale np. dowolny 4x4 Toyoty, Isuzu,  (no powiedzmy sprzed 2002 roku) mozna naprawic praktycznie w dowolnym miejscu na swiecie bez problemu, lokalnie, bez zamawiania czesci faxem ;)

Dzieki za ew. podpowiedzi.

Pozdr.P.

Data: 2009-10-15 14:17:32
Autor: Ditron
On 15 Paź, 20:38, "Pawel" <pneUSUN...@post.pl> wrote:
[...]

powiedz jeszcze raz "w sensie" to Ci jebne !

pozdro.

Data: 2009-10-15 23:19:12
Autor: Pawel
Jakie moto - AfricaTwin vs. TransAlp
powiedz jeszcze raz "w sensie" to Ci jebne !

Mam to rozumiec jako jakas agresywna zaczepke, czy w sensie, ze to takie z przymruzeniem oka?

Pozdr.P.

Data: 2009-10-15 14:26:31
Autor: Ditron
On 15 Paź, 23:19, "Pawel" <pneUSUN...@post.pl> wrote:
>powiedz jeszcze raz "w sensie" to Ci jebne !

Mam to rozumiec jako jakas agresywna zaczepke, czy w sensie, ze to takie z
przymruzeniem oka?

wcale mnie nie rozbawiłeś !
....chyba już rozumiesz ?

pozdro.

Data: 2009-10-15 23:34:08
Autor: Pawel
Jakie moto - AfricaTwin vs. TransAlp
wcale mnie nie rozbawiłeś !
...chyba już rozumiesz ?

Alez ja nie mam zamiaru nikogo rozbawiac, od rozbawiania sa cyrki i kina i takie tam.

Spytalem bo jesli to byl zart - to owszem, prostacki - ale da sie jakos przelknac sline i nawet jeszcze moment porozmawiac, zeby sie komus nie zrobilo przykro.

Jesli to nie byl zart - to bylo to zwykle chamstwo - na chamstwo reaguje tak, ze przejde obok udajac ze chama nie widze - bo i tez nie ma po co zauwazac...i niech sie tam opluwa pod murkiem czy co tam sobie chce.

Pozdr.P.

Data: 2009-10-15 14:40:29
Autor: Ditron
On 15 Paź, 23:34, "Pawel" <pneUSUN...@post.pl> wrote:
>wcale mnie nie rozbawiłeś !
>...chyba już rozumiesz ?

Alez ja nie mam zamiaru nikogo rozbawiac, od rozbawiania sa cyrki i kina i
takie tam.

nie, chyba nie rozumiesz...
to byl zart przez ktory chcialem dac Ci cos do zrozumienia.
moze byc ? dociera juz ? czy mam dalej tlumaczyc ?

a zeby nie piedolic bez sensu to kup se f650 gs
pozdro.

Data: 2009-10-15 23:46:11
Autor: Pawel
Jakie moto - AfricaTwin vs. TransAlp
to byl zart przez ktory chcialem dac Ci cos do zrozumienia.
moze byc ? dociera juz ? czy mam dalej tlumaczyc ?

No dales mi do zrozumienia, ze nie lubisz jak ktos czesto uzywa jakiegos zwrotu. To co - mam nagle przestac tak robic, bo ty tak chcesz? Nie podoba sie nie czytaj, wypierdalaj. To naprawde totalne agresywne chamstwo. Czy ja ci mowie - zebys np. zdanie zaczynal od duzej litery bo jak nie to jebne, bo mi sie nie podoba jak jest z malej? Co ty jestes jakims moim tata, krolem lasu czy co? Ile ty masz lat?

a zeby nie piedolic bez sensu to kup se f650 gs

A tez o tym myslalem ;)

Mimo wszystko pozdrawiam, mam nadzieje ze cos panial.

P.

Data: 2009-10-15 14:55:52
Autor: Ditron
On 15 Paź, 23:46, "Pawel" <pneUSUN...@post.pl> wrote:
No dales mi do zrozumienia, ze nie lubisz jak ktos czesto uzywa jakiegos
zwrotu.
Brawo, dodam tylko że ten konkretny zwrot w nadmiarze jest szczególnie
wkurwiający.

To co - mam nagle przestac tak robic, bo ty tak chcesz?
To co z tym zrobisz to tylko i wyłącznie twoja sprawa.

Nie podoba sie nie czytaj, wypierdalaj. To naprawde totalne agresywne chamstwo.
Nie, to sarkazm.

Czy ja ci mowie - zebys np. zdanie zaczynal od duzej litery bo jak nie to jebne, bo
mi sie nie podoba jak jest z malej? Co ty jestes jakims moim tata, krolem
lasu czy co? Ile ty masz lat?
Niepotrzebnie się unosisz, wydawało mi się że grzecznie i przez
zaciśnięte zęby zwróciłem Ci uwagę na coś co mnie boli ;)

mam nadzieje ze cos panial.
że co ?

pozdro.

Data: 2009-10-16 00:06:37
Autor: Pawel
Jakie moto - AfricaTwin vs. TransAlp
Brawo, dodam tylko że ten konkretny zwrot w nadmiarze jest szczególnie
wkurwiający.

Dla ciebie jest w nadmiarze szczegolnie wkurwiajacy, dla ciebie, dla mnie - nie. Co to jest nadmiar i szczegolnie wkurwiajacy to sobie kazdy sam definijuje. I to ze cie cos w kims innym denerwuje nie jest powodem zeby od razu tego kogos probowac przystosowac do swojej wizji swiata, tzn. - dla ciebie jest - ale to jest wlasnie to chamstwo o ktorym wspominalem.

Niepotrzebnie się unosisz, wydawało mi się że grzecznie i przez
zaciśnięte zęby zwróciłem Ci uwagę na coś co mnie boli ;)

mam nadzieje ze cos panial.
że co ?

"paniał" to rosyjskie slowo, cos w sensie - 'zrozumial'

OK, koniec tematu.

P.

Data: 2009-10-19 09:40:09
Autor: Don Pedro
Ditron pisze:
[...]

(...)

Popracuj jeszcze nad sygnaturką i zostaniesz bohaterem odcinka.

--
pozdr
DP

Data: 2009-10-15 20:34:06
Autor: Pawel
Jakie moto - AfricaTwin vs. TransAlp
Tyle ze moze to byc dla Ciebie przeklenstwem, bo nie zaznasz juz
wygody na plasticzni ;>

I znow chyba smieszne pytanie - ale co to znaczy 'wygody na plasticzni'? W sensie ze dupa boli? ;)

Pozdr.P.

Data: 2009-10-16 07:49:04
Autor: newrom
Jakie moto - AfricaTwin vs. TransAlp
On Thu, 15 Oct 2009 20:34:06 +0200, "Pawel" <pneUSUN_TO@post.pl>
wrote:

Tyle ze moze to byc dla Ciebie przeklenstwem, bo nie zaznasz juz
wygody na plasticzni ;>

I znow chyba smieszne pytanie - ale co to znaczy 'wygody na plasticzni'?

Wygoda w sporcie, sport-turystyku to takie Yeti. Duzo mozna o nim
przeczytac w prasie kolorowej, ale jak wnikniesz w szczegoly to sie
okazuje ze nie istnieje ;)

W sensie ze dupa boli? ;)

w sensie ze wisisz na rekach, masz podkurczone nogi. A dupa to boli na
wszystkim. Na AT szczegolne szybko. pozdr
newrom
PS. Zbigi z Kefem chca Cie przeciagnac na ciemna strone mocy, olej
single! :P

Data: 2009-10-16 10:29:47
Autor: Pawel
Jakie moto - AfricaTwin vs. TransAlp
W sensie ze dupa boli? ;)

w sensie ze wisisz na rekach, masz podkurczone nogi. A dupa to boli na
wszystkim. Na AT szczegolne szybko.

Eee to mnie nie przeraza, jestem stary MTBowiec ;)

Ale chyba jednak wybor padnie na TA, jednak...

P.

Jakie moto - AfricaTwin vs. TransAlp