Jakie najlepsze sterowniki do Radeona x1650 Pro?

Data: 2009-03-27 23:58:16
Autor: Krzysztof Dmytrów
Jakie najlepsze sterowniki do Radeona x1650 Pro?
Witam

Jak w temacie, od paru dni walczę z kartą na tych chipie firmy Powercolor. Najpierw zainstalowałem najnowszego Cataysta 9.3 (tak mi po nitce do kłębka wybrała strona AMD), jednak to była masakra - przetestowałem ten układ demem Dooma 3 i gra siepała się niesamowicie na niskich detalach przy rozdzielczości 640x480. Dlatego wywaliłem i zainstalowałem sterowniki z dołączonej płytki - wersja 8.coś_tam i jeszcze gorzej, uruchomienie gry powodowało wyłączenie monitora... Bardzo dziwny objaw (poza tym sam system przy tych i najnowszych sterownikach działał dobrze). Wszedłem na stronę Powercolor i tam wyszło, że powinienem zainstalować wersję 7.2. Tak zrobiłem i jest sporo lepiej - gram na średnich detalach przy rozdzielczości 1024x768 i czasem zdarza mu się przyciąć, ale generalnie nie jest źle.

Chciałbym się spytać, czy ktoś miał doświadczenie z podobną kartą i może jest bardziej ode mnie doświadczony w walce ze sterownikami - może są jakieś najbardziej zalecane dla tej generacji kart.

Z góry dziękuję za pomoc.

--
pozdrawiam serdecznie
Krzysztof Dmytrów

Data: 2009-03-28 00:11:22
Autor: Doxent
[...]

generalnie dla starych kart ati od wersji 7.11 w górę było już tylko gorzej. 7.9 albo 7.10 mogą być. Potem tylko masakra.

Data: 2009-03-28 00:17:40
Autor: Krzysztof Dmytrów
Jakie najlepsze sterowniki do Radeona x1650 Pro?
generalnie dla starych kart ati od wersji 7.11 w górę było już tylko gorzej. 7.9 albo 7.10 mogą być. Potem tylko masakra.

Dzięki bardzo, powalczę w takim razie jeszcze z tymi wersjami :).

--
pozdrawiam serdecznie
Krzysztof Dmytrów

Data: 2009-03-28 00:16:49
Autor: Smok Eustachy
Jakie najlepsze sterowniki do Radeona x1650 Pro?
Krzysztof Dmytrów pisze:
/.../

[...]

apt-get radeon

Data: 2009-03-28 00:19:34
Autor: Krzysztof Dmytrów
Jakie najlepsze sterowniki do Radeona x1650 Pro?
apt-get radeon

Gdyby to było takie proste - niestety to nie Linux :).

--
pozdrawiam serdecznie
Krzysztof Dmytrów

Data: 2009-03-28 00:46:50
Autor: Smok Eustachy
Krzysztof Dmytrów pisze:
apt-get radeon

Gdyby to było takie proste - niestety to nie Linux :).

I grupa też nie ta.

Data: 2009-03-28 00:56:37
Autor: Krzysztof Dmytrów
Jakie najlepsze sterowniki do Radeona x1650 Pro?
I grupa też nie ta.

No niby moje pytanie nie było stricte sprzętowe... Tak na przyszłość, to gdzie mam kierować pytania na temat sterowników? Wydawało mi się, że tutaj się łapię...

--
pozdrawiam serdecznie
Krzysztof Dmytrów

Data: 2009-03-28 01:20:53
Autor: Smok Eustachy
Krzysztof Dmytrów pisze:
I grupa też nie ta.

No niby moje pytanie nie było stricte sprzętowe... Tak na przyszłość, to gdzie mam kierować pytania na temat sterowników? Wydawało mi się, że tutaj się łapię...

Na odpowiednią grupe pl.comp.os.

Data: 2009-03-30 12:57:23
Autor: OMSON
Smok Eustachy pisze:

Na odpowiednią grupe pl.comp.os.

Pieprzysz

Pzdr, OMSON

Data: 2009-03-28 01:49:44
Autor: animka
Krzysztof Dmytrów pisze:
I grupa też nie ta.

No niby moje pytanie nie było stricte sprzętowe... Tak na przyszłość, to gdzie mam kierować pytania na temat sterowników? Wydawało mi się, że tutaj się łapię...

Może tutaj poszukaj?
http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx

--
animka

Data: 2009-03-29 00:25:33
Autor: Krzysztof Dmytrów
Jakie najlepsze sterowniki do Radeona x1650 Pro?
Może tutaj poszukaj?
http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx

No właśnie AMD chce żebym zainstalował najnowsze. Testowałem na nich Doom 3 Demo i był to pokaz slajdów, a nawet stareńki Quake II nie szedł płynnie :). Na razie skończyłem na wersji 7.10 i chyba zostanę :). Być może reszta mojego sprzętu jest zbyt słaba, żeby w pełni wykorzystać tę kartę.

--
pozdrawiam serdecznie
Krzysztof Dmytrów

Jakie najlepsze sterowniki do Radeona x1650 Pro?