Jakie narty dla bardzo dobrego amatora, przewaga stylu klasycznego?

Data: 2011-01-10 08:17:39
Autor: Miroslaw Nowak
Jakie narty dla bardzo dobrego amatora, przewaga stylu klasycznego?

Uzytkownik "Jan-xx" <> napisal w wiadomosci news:ig8j9t$t8a$1inews.gazeta.pl...
Hej!

Preferuje styl klasyczny
Co myslicie w tym kontekscie o Nordica Dobermann Spitfire?
Ja to bym do "klasyka" nie wybieral narty 122-70-105 bo jak bedzie nie wykastrowana
to bedzie ciagnela skret przy plaskim prowadzeniu. Szedl bym w odpowiednio dlugiego
GS-a o odpowiednim rozkladzie sztywnosci. Ale co ja tam wiem o nartach :-)

Pozdrawiam Mirek

Jakie narty dla bardzo dobrego amatora, przewaga stylu klasycznego?