Jakie nowe auto do 35 - 40 000 zł - (dawno nie było)

Data: 2011-07-13 11:08:33
Autor: Matmir
Jakie nowe auto do 35 - 40 000 zł - (dawno nie było)
Chevrolet Aveo sedan. Teraz zdaje się są jakieś obniżki, więc można kupić dość
tanio.

Data: 2011-07-13 02:57:29
Autor: lelec
On 13 Lip, 11:08, "Matmir" <matmirWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
Chevrolet Aveo sedan. Teraz zdaje się są jakieś obniżki, więc można kupić dość
tanio.

Ze słów fadera wynika, że Aveo droższe niż Thalia przy podobnym
wyposażeniu.

Czy możecie o którymś aucie z tej półki powiedzieć:
"To tanie solidne auto. Nie psuje się, jest niedrogie w eksploatacji i
ogólnie polecam, bo jeżdzę/sąsiad jeździ  i chwali."

A ja widzę jeszcze Dustera. IMO - to może być ciekawa alternatywa
względem Thalii, tyle, że ekonomia jazdy nieco gorsza.

Serdeczne pozdrowienia
--
Marcin
CR-V

Data: 2011-07-13 16:53:59
Autor: !sp

Użytkownik "lelec" <marcin.pawelec@gmail.com> napisał w wiadomości news:e4733aec-d54a-4130-ad26-b73b4d957336r9g2000yql.googlegroups.com...
Czy możecie o którymś aucie z tej półki powiedzieć:
"To tanie solidne auto. Nie psuje się, jest niedrogie w eksploatacji i
ogólnie polecam, bo jeżdzę/sąsiad jeździ  i chwali."

O każdym pospolitym.
Wszystkie samochody popularne są robione globalnie
Marki inne , a składniki wspólne, światowe.
Ktoś te miliony dupowozów eksploatuje.
To, czy sąsiad jeździ nie ma żadnego znaczenia
Każde urządzenie techniczne może się zepsuć.
Istotna jest sprawność i dostępność serwisu w Twojej okolicy.
Istotna jest "elektroniczność"  auta, by z byle duperelą nie trzeba było lawety.

Data: 2011-07-14 01:48:27
Autor: lelec
On 13 Lip, 16:53, "!sp" <s...@am.er> wrote:
Użytkownik "lelec" <marcin.pawe...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:e4733aec-d54a-4130-ad26-b73b4d957336r9g2000yql.googlegroups.com...

> [...]

Istotna jest sprawność i dostępność serwisu w Twojej okolicy.
Istotna jest "elektroniczność"  auta, by z byle duperelą nie trzeba było

Zgadza się, ale jakoś wolę Hondę, Toyotę czy nawet VW, niż pojazd
cytryny, renówki, peżoty czy temu podobne

awaria = nerwy + strata czasu + strata kasy
honda = "nie mam numeru do mechanika w komórce"

Oczywiście trafiają się super egzemplarze czy bardziej udane modele w
każdej marce, oby jak najczęściej.

bdw: Fader podpisał umowę na najbardziej wypasioną Thalię z
metalikiem, hakiem i chyba oponami zimowymi, w cenie średniej opcji, z
odbiorem za tydzień.

Serdeczne pozdrowienia
--
Marcin
CR-V

Jakie nowe auto do 35 - 40 000 zł - (dawno nie było)