Jakie opinie o automacie w Toyocie Yaris MMT?

Data: 2010-11-09 20:38:52
Autor: glang
Jakie opinie o automacie w Toyocie Yaris MMT?
Naczytałem się w kilku miejscach o rzekomych usterkach skrzyń biegów automatycznych w Toyotach Yaris.
Chodzi o skrzynię MMT, czyli skrzynia z automatycznym sprzęgłem.

Wyczytałem, że skrzynia szarpie, zużywa błyskawicznie sprzęgło i w ogóle jest bublem, ale przedstawiciele Toyoty uchylają się od odpowiedzialności. Czy te opinie są uzasadnione, czy to tylko pomówienia?

moja żona jeździ corolą z tą skrzynią. 2 lata zrobiła nawet 15 tys km :))) a samochód ma 85 tys przejechane i wszystko OK
dzisiaj padł alternator. wymiana mostka i łozyska 330 zł ekspresem.
pzdr
GL

Jakie opinie o automacie w Toyocie Yaris MMT?