Jakie opony?

Data: 2010-10-03 22:09:15
Autor: Jacek Bronowski
Jakie opony?
Patrze i mam np. takie opony: Dunlop WinterResponse - jezdzilem na nich w wiekszym rozmiarze, generalnie srednie [...]

Ja ostatnie od 2 sezonow jezdze zima na Dunlop Winter Sport 3D (tyle, ze sporo wieksze). Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony - ciche (chichsze niz letnie - Bridgestone Potenza), dobrze trzymaja w "normalnych" warunkach i sa naprawde skuteczne na śniegu (a mieszkam w gorach). Te co mam wystarcza na jeszcze co najmniej najblizszy sezon - ale jak sie skoncza, a beda jeszcze produkowane to na pewno kupie takie same.

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - foto@foto-baza.pl