Jakie opony

Data: 2011-02-17 13:50:52
Autor: Adamski
Jakie opony
Cześć szukam jakiś opon do Triumpha Sprint 1050. Praktycznie ograniczyłem się do 5. Które z tej piątki możecie polecić?
      NR PRZÓD
      1 METZELER 120/70 R17 58W SPORTEC M-1
      2 METZELER 120/70 R17 58W ROADTEC Z6
      3 METZELER 120/70 R17 58W SPORTEC M3 FRON
      4 METZELER 120/70 R17 58W ME Z4 FRONT
      5 METZELER 120/70 R17 58W SPORTEC M5 INT.

Adam

Data: 2011-02-17 13:55:13
Autor: Grzybol
Jakie opony
Użytkownik "Adamski" <adamski30@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Jak masz nowy motur to kup najdroższe. Jak jesteś biedakiem i masz strarą padakę to kup najtańsze. Chyba logiczne, nie? Śpie bo mi sie chce spać, logiczne, nie? :-)

--
Grzybol

Data: 2011-02-17 15:30:43
Autor: Adamski
Jakie opony
Jak masz nowy motur to kup najdroższe. Jak jesteś biedakiem i masz strarą padakę to kup najtańsze. Chyba logiczne, nie? Śpie bo mi sie chce spać, logiczne, nie? :-)

A jak chce mi się pracować, to lepiej wziąść sie do roboty, czy czekać aż przejdzie samo? Zgodnie z tą teorią jeśli mam szrota to mogę jeżdzić na felgach ;-). Szczerze mówiąc logiki w tym mało. Glebę można zaliczyć i przy 50 km/h, a większość padaczek da radę taką prędkość wyciągnąć. Oczywiście, wiem, że cena jest jakimś tam wskaźnikiem, ale można się pomylić. Dobra rzecz nie może być tania, ale g..no może być drogie. Czekam na opinie poparte jakąś wiedzą, a jeszcze lepiej doświadczeniem.

Dodam tylko, że jazda sportowo - turystyczna i raczej dynamiczna.

Adam

Data: 2011-02-17 14:32:41
Autor: Piotr Klimek
Jakie opony
Dnia (Thu, 17 Feb 2011 15:30:43 +0100) ktos podajacy sie za Adamski
wyklawiaturowal co nastepuje:

Jak masz nowy motur to kup najdroższe. Jak jesteś biedakiem i masz strarą padakę to kup najtańsze. Chyba logiczne, nie? Śpie bo mi sie chce spać, logiczne, nie? :-)

[...]

Dodam tylko, że jazda sportowo - turystyczna i raczej dynamiczna.

Do sportowo-turystycznej wez Z6. --
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2011-02-17 17:03:59
Autor: kocyk
Jakie opony
Piotr Klimek wrote:
[...]

Absolutnie nie bierz Z6, wypierdziulilem sie na nich i skasowalem drynde. Kup porzadne opony, a nie jakies metzelery.
K.

Data: 2011-02-17 18:12:03
Autor: Johnny
Jakie opony
Użytkownik "kocyk" nieźle grzeje:

Do sportowo-turystycznej wez Z6.

Absolutnie nie bierz Z6, wypierdziulilem sie na nich i skasowalem drynde

Masz rację! Ja też się wypierd...łem! Od razu spuściłem wpierdol mojej Lubej, dzieciakom a na bis to i sąsiad dostał po ryju... bo tak do końca nie wiedziałem czyja to wina :-((((((

Zdroofka Johnny

www.johnny.art.pl  kwaśne piwo, kaszana i miernej jakości konina

Data: 2011-02-17 19:30:12
Autor: kocyk
Jakie opony
Johnny wrote:
[...]

Sasiad, dobry pomysl!
K.

Data: 2011-02-17 13:10:21
Autor: nightwatch77
Jakie opony
On 17 Lut, 19:30, kocyk <ko...@ZZZriders.pl> wrote:
Johnny wrote:
> [...]

> Masz rację! Ja też się wypierd...łem! Od razu spuściłem wpierdol mojej
> Lubej, dzieciakom a na bis to i sąsiad dostał po ryju... bo tak do końca

Najlepiej sklep mu maskę od razu, na zapas, zanim się jeszcze
wypierdzielisz. Bo jak sie wypierdzielisz to możesz nie dać rady albo
sąsiada nie będzie akurat pod ręką.

Data: 2011-02-18 06:41:41
Autor: Adamski
Jakie opony
Z tym łomotem dla sąsiada to da się jakoś załatwić, ale jak już będzie chodził z oklepaną maską to jakie powinienem kupić opony?

Adam

Data: 2011-02-17 19:18:51
Autor: Tytus
Jakie opony
Siemka

*** "kocyk" Absolutnie nie bierz Z6, wypierdziulilem sie na nich i skasowalem
drynde. Kup porzadne opony, a nie jakies metzelery.

No nie czyzby montowali je do tych nudnych pomaranczowych motocykli co to maja 3 x za duza pojemnosc i 5 x za duza cene???

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-02-17 15:39:01
Autor: Grzybol
Jakie opony
Oczywiście,  wiem, że cena jest jakimś tam wskaźnikiem, ale można się
pomylić. Dobra  rzecz nie może być tania, ale g..no może być drogie.

Dobrze prawisz, nie ma nic gorszego niż drogie gówno:-) A w takie, coraz częściej wdeptujemy:-)

--
Grzybol

Data: 2011-02-17 23:07:38
Autor: Tomek Wozniakowski
Jakie opony
   Czesc :)

W dniu 2011-02-17 15:30, Adamski pisze:
A jak chce mi si� pracowa�, to lepiej wzi��� sie do roboty, czy czeka� a�
rzecz nie mo�e by� tania, ale g..no mo�e by� drogie. Czekam na opinie
poparte jak�� wiedz�, a jeszcze lepiej do�wiadczeniem.

Dodam tylko, �e jazda sportowo - turystyczna i raczej dynamiczna.

Dobrze rozumiem, ze zmieniasz sam przod?
Jesli tak, to kup to samo, co masz na tyle - bez eksperymentowania zachowasz zgodnosc profilu i charakterystyki opon.
Co prawda sa ludzie, co wyprobowali rozne konfiguracje i wyszlo im, ze mozna lepiej po pomieszaniu, ale na to trzeba prob na konkretnym Twoim modelu (mnie nie pytaj - nie eksperymentowalem tak).

Jesli jednak zdecydujesz sie na zmiane kompletu (co zalecalbym szczegolnie, jesli caly czas masz fabryczne BT020, bo to kicha totalna byla), to osobiscie moge polecic Dunlopa RoadSmarta, a ludzie nie raz wyprobowali z powodzeniem Michelin Pilot Road (2). Obie oferuja dobry kompromis miedzy przyczepnoscia i trwaloscia. Przy normalnej eksploatacji RoadSmart u mnie wytrzymuje jakies 16-17 tys. km. na tyle i przodzie. Mam zdaje sie takie moto, jak Twoje.

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2011-02-18 06:33:13
Autor: Adamski
Jakie opony
Dobrze rozumiem, ze zmieniasz sam przod?

Faktem jest, że nie napisałem, ale zmeniam komplet. Opony jakie podałem znalazłem w interesyjących mnie rozmiarach jako pary przód/tył.

Mam zdaje sie takie moto, jak Twoje.

Bo to fajna koza jest ;-)

Pozdrawiam
Adam