Jakie opony?

Data: 2013-07-15 13:07:47
Autor: Sherlock
Jakie opony?
W dniu 2013-07-11 14:24, Seoman pisze:
Witam szanownych,

W moim Suzuki GSX650F opony powoli dochodzą do końca. Jeżdżę głównie
miejsko i nie za wiele - ot, z pracy do pracy. Tyle że pogoda, nie
pogoda, jechać trzeba. Co kupić, psze Państwa? Czytałem trochę o Dunlop
Roadsmart i Michelin Pilot Road 2. Dobre to w praktyce? Co ewentualnie
innego?

Roadsmarta i Roadsmarta II śmiało mogę polecić, trzyma bardzo dobrze, całkiem szybko łapie temperaturę i dobre przebiegi robi (tylna Roadsmart I ma już ok 10tys i spokojnie jeszcze połowa została, tyle że ja dość spokojnie jeżdżę). Testowane na GSR 600.
Przednią wymienili mi na gwarancji 1 rok temu oddając 100% ceny, ze względu na znikome zużycie na RoadSmarta II - zakładałem komplet Roadsmarta I naraz przód i tył! :)

Sherlock

Data: 2013-07-15 14:28:33
Autor: J_K_K
Jakie opony?
W dniu 2013-07-15 13:07, Sherlock pisze:

Przednią wymienili mi na gwarancji 1 rok temu oddając 100% ceny,

A - z ciekawości - co się działo ?

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-07-19 10:02:32
Autor: Sherlock
Jakie opony?
W dniu 2013-07-15 14:28, J_K_K pisze:

A - z ciekawości - co się działo ?

Na jednej z bocznych ścian pojawił się mały guz, dosłownie pęcherzyk o wielkości 1,5cm był powierzchniowy o cienkiej ściance, napisałem do Goodyear Dunlop Polska (opona pochodziła z niemieckiego sklepu MyNetMoto), przysłali komplet dokumentów do wypełnienia, a po kilku dniach (nawet nie tydzień) kasę miałem na koncie (szok i niedowierzanie, że w Polsce tak można załatwiać reklamację!).
Tym zdobyli moje serce, bo poza dobrymi oponami (zwyciężają w wielu testach zarówno moto jak i samochodowe) system gwarancji jest rewelacyjny.
Teraz kupuję już tylko opony z grupy Goodyear Dunlop i do auta i do moto.

Sherlock

Jakie opony?