Jakie opony Michelin

Data: 2009-05-26 02:20:38
Autor: gordongekkox
Jakie opony Michelin
Cena nie gra roli. Najlepsze jakie sa w rozmiarze 14 cali, 185/65
Enargy Saver a moze cos innego? Samochod: ford focus.

Istotne aby byly ciche...

Gekko

Data: 2009-05-26 11:37:11
Autor: bratPit
Jakie opony Michelin

Istotne aby byly ciche...

no to Yokohama A-drive,
brat

Data: 2009-05-26 11:44:44
Autor: maniac
Jakie opony Michelin
Cena nie gra roli. Najlepsze jakie sa w rozmiarze 14 cali, 185/65
Enargy Saver a moze cos innego? Samochod: ford focus.

Istotne aby byly ciche...

No to ja  tez sie podepne pod pytanie.

Potrzebuje cichych dobrych opon - 195/55/R15.

Cena ma znaczenie, powiedzmy do 150 PLN za sztuke...

maniac

Data: 2009-05-26 12:05:18
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Jakie opony Michelin
Dnia 26.05.2009 gordongekkox@gmail.com <gordongekkox@gmail.com> napisał/a:
Cena nie gra roli. Najlepsze jakie sa w rozmiarze 14 cali, 185/65
Enargy Saver a moze cos innego? Samochod: ford focus.

Istotne aby byly ciche...

Jak chcesz najlepsze to od razu pomiń wynalazki typu Energy Saver, Saves
Fuel Consumption, Reduces CO2. Nie wiem jak z głośnością ale
rozglądałbym się za bieżnikami Dunlop Sport FR, Yoko A, moze jakis
Bridgestone. Pozdrawiam, --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-05-26 05:08:10
Autor: piotrll
Jakie opony Michelin
On 26 Maj, 12:05, Adam 'Chloru' Drzewososki <karmm...@chloru.net>
wrote:

[...]

A to czemu maja jakies specjalne wady? pytam serio bo chcialem zmienic
sobie na cos z tego rodzaju w przyszlosci.

Data: 2009-05-26 14:39:59
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Jakie opony Michelin
wrote:

[...]

Bo opona jak wiele innych konstrukcji zawsze stanowi swojego rodzaju
kompromis między ceną, trwałością, osiągami.

Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-05-26 12:27:08
Autor: DoQ
Jakie opony Michelin
Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

[...]

Od razu widac ze nie jestes proekologiczny :P

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-26 12:35:07
Autor: Michal k.
Jakie opony Michelin
[...]

no wlasnie... mi zalezy na komforcie i przedewszystkim glosnosci...
no i oczywiscie bezpieczenstwie...
mam w tej chwili wyzabkowane kierunkowe symetryczne couriery
i hucza jakby wszystkie lozyska w aucie wyły...

rozwazam:

Continental ContiPremiumContact 2 195/65 r15
Michelion Energy E3A 195/65 r15
Nokian H 195/65R15

auto vw bora

cos mozecie doradzic  ?? polka raczej z tych wyzszych
cena okolo 260 / szt

Data: 2009-05-26 14:35:35
Autor: gosmo
Jakie opony Michelin
Użytkownik "Michal k." <bruneros_no_spam@o2.pl> napisał w wiadomości news:gvggkv$uic$1news.dialog.net.pl...
Michelion Energy E3A 195/65 r15

Mam takie, o ile zachowanie opon nie jest złe (na suchym i względnie na mokrym) o tyle ciszą nie grzeszą. Ale to jest zawsze odczucie względne. Różnica w spalaniu LPG 0,28l/100km względem zimówek w zimie :) więc darowałbym sobie punkt "ekologia"

Data: 2009-05-26 12:46:40
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Jakie opony Michelin
Dnia 26.05.2009 DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał/a:
[...]

Codziennie w drodze do pracy mocno wciskam gaz skracajac meczarnie
jednej foczki o smutnych oczach :->

Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-05-26 21:07:16
Autor: DoQ
Jakie opony Michelin
Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

Codziennie w drodze do pracy mocno wciskam gaz skracajac meczarnie
jednej foczki o smutnych oczach :->

Ale z Ciebie łajdak ;-)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-26 15:09:27
Autor: .Peeter
Jakie opony Michelin
Uzytkownik <gordongekkox@gmail.com> napisal:
Cena nie gra roli. Najlepsze jakie sa w rozmiarze 14 cali, 185/65
Enargy Saver a moze cos innego? Samochod: ford focus.

Yokohama AVS Decibel. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-05-26 15:50:26
Autor: Adam Szewczak
Jakie opony Michelin

Uzytkownik <gordongekkox@gmail.com> napisal w wiadomosci news:79a067cc-9575-40b2-8fbe-156c3c31f12eg19g2000vbi.googlegroups.com...
Cena nie gra roli. Najlepsze jakie sa w rozmiarze 14 cali, 185/65
Enargy Saver a moze cos innego? Samochod: ford focus.

Istotne aby byly ciche...

Gekko

    No nie Michelin, ale na ten sezon kupilem Marangoni Verso 185/60R14 i sa baaaardzo ciche i dobre.

Adam

Data: 2009-05-26 21:16:28
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Jakie opony Michelin
gordongekkox@gmail.com pisze:
Cena nie gra roli. Najlepsze jakie sa w rozmiarze 14 cali, 185/65
Enargy Saver a moze cos innego? Samochod: ford focus.

Istotne aby byly ciche...

Gekko

:D:D
Fulda Eco Control są na PRAWDĘ ciche