Jakie opony caloroczne do Seicento Van polecacie?

Data: 2013-01-14 16:54:55
Autor: Budzik
Jakie opony caloroczne do Seicento Van polecacie?
Użytkownik Zebind Paskalisar@wp.pl ...

Musze zmienic opony w seicento van.
Rozmiary fabryczne:
155/65 R13
Rozmiary opcjonalne:
    165/55 R13 155/80 R13
    175/70 R14
Czy mozna zalozyc opcjonalne rozmiary czy lepiej nie kombinowac (moze
jest wieksze spalanie?)
Czy opony Navigator 2 sa ok?
Jakos nie moge ich znalezc w porownywarkach cenowych.
Moze jest w sieci jakis test opon calorocznych?

ps. Pewnie wielu mnie wysmieje ze w zime kupuje opony caloroczne ale w
drugim aucie mam caloroczne opony i nie narzekam.
Jezdze glownie asfalcie.

Przy takim samochodzie ja bym kupił najtansze, czyli zapewne navigatory.
Przy normalnych zimowych warunkach nie wiem czy odczujesz różnicę (zakładam że umiesz jeżdzić)
Na sniegu wiadomo, że trzeba trochę ostrożniej.

Jakie opony caloroczne do Seicento Van polecacie?