Jakie opony do B12,5 ?? Prośba o opinie użyt kowników.

Data: 2009-04-11 21:16:36
Autor: Mystik
Jakie opony do B12,5 ?? Prośba o opinie użyt kowników.
Cześć

Użytkownik "Michaczu" <michaczu@tlen.pl> napisał w wiadomości news:grq5fq$t5i$1news.onet.pl...

Głównie chciałbym żeby wytrzymała ona no te minimum 12-15Kkm (oczywiście bez palenia gumy itd itp) i żeby dobrze trzymała w zakrętach (obecne dunlopy usilnie próbuje zamknąć i ciągle te pół centymetra zostaje:-p), na przyczepności na mokrym mi az tak nie zależy bo jak pada i tak sie boje zapierdzielać:)
Moje typy póki co to:
-Michelin Pilot Road 2
-Metzeler Z6 Interact

Jeżeli obecne wystarczyły Tobie na 8kkm, to myślę, że to tak będzie. I żadna z opon nie wytrzyma więcej, chyba, że zmienisz sposób jazdy.
Wybierz tańszy komplet. Nieważne co wybierzesz, będzie dobrze :).

pozdr.
Mystik

PS. Z dwóch powyżej, osobiście wybrałbym Z6 (miałem w B12 tyle, że zwykłą i była bardzo dobra).

Data: 2009-04-11 21:28:28
Autor: Michaczu
Jakie opony do B12,5 ?? Prośba o opinie użytkowników.
Mystik pisze:
Cześć

[...]

No właśnie, qrcze... ciężko mi to określić, jeżdzę głównie po mieście, dużo ruszania spod świateł itd itp.. mógłbym jeździć dużo szybciej.. no a laczek znika w oczach:-p no ale cudów nie ma.. sam sie nie ściera:-p

Tańsze obecnie są Piloty, i szczerze powiedziawszy miałem już z nimi kontakt ale w znacznie lżejszym motocyklu bo w SV mojej lubej...
oponki były idealne... czy jednak taka różnica w masie i mocy będzie dla nich robić różnice?

A może na moim poziomie umiejętności - standardowego użytkownika, nie jestem w stanie wychwycić tak subtelnych różnic?

Data: 2009-04-11 21:59:29
Autor: Mystik

Użytkownik "Michaczu" <michaczu@tlen.pl> napisał w wiadomości news:grqr2p$gk5$1news.onet.pl...

No właśnie, qrcze... ciężko mi to określić, jeżdzę głównie po mieście, dużo ruszania spod świateł itd itp.. mógłbym jeździć dużo szybciej.. no a laczek znika w oczach:-p no ale cudów nie ma.. sam sie nie ściera:-p

Hehe. No właśnie. No nie da rady. Zjedziesz każdą oponę w mgnieniu oka. Fun aż do bólu, ale dość kosztowny :).

A może na moim poziomie umiejętności - standardowego użytkownika, nie jestem w stanie wychwycić tak subtelnych różnic?

Do startu z pod świateł wystarczą same felgi :).
Tak jak pisałem. Wybrałbym Z6, bo mam wrażenie, że wytrzymają odcień dłużej. Pytanie czy ten odcień jest wart różnicy w cenie.

pozdr.
Mystik

Jakie opony do B12,5 ?? Prośba o opinie użyt kowników.