Jakie opony do B12,5 ?? Pro¶ba o opinie użyt kowników.

Data: 2009-04-11 21:42:55
Autor: Alti
Jakie opony do B12,5 ?? Pro¶ba o opinie użyt kowników.

Użytkownik "Michaczu" <michaczu@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:grq5fq$t5i$1news.onet.pl...
Witam zacne grono:)

Zbliża się nieubłaganie termin wymiany co najmniej tylnej opony w moim bandziorku 1250 2008 rok... (ale raczej pójd± obie:-p)
Tylna opona prawie zniknęła w niecałe 8000 km (już jest równo ze znacznikami, ale jeszcze chwile pojeĽdzi:-p).
I teraz pytanie do Was... co założyć?
Głównie chciałbym żeby wytrzymała ona no te minimum 12-15Kkm (oczywi¶cie bez palenia gumy itd itp) i żeby dobrze trzymała w zakrętach (obecne dunlopy usilnie próbuje zamkn±ć i ci±gle te pół centymetra zostaje:-p), na przyczepno¶ci na mokrym mi az tak nie zależy bo jak pada i tak sie boje zapierdzielać:)
Moje typy póki co to:
-Michelin Pilot Road 2
-Metzeler Z6 Interact

Spróbuj Continental Road Attack. Mam takie w fakt dużo słabszym i lżejszym hornecie. Póki co przejechałem jakies 5kkm i szacuję że mi wystarcz± na jakie¶ 15kkm.

Wojtek

Jakie opony do B12,5 ?? Pro¶ba o opinie użyt kowników.